Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Ik hoor ze."

Vertaling:I hear them.

2 jaar gelden

10 opmerkingen


Hapishajini

waarom is them fout dit ding is gek!

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Them is goed, je moet dus ergens anders een fout hebben gemaakt.

1 jaar gelden

Sophia287907

Wat is het verschil tussen listen en hear?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Hetzelfde als tussen luisteren en horen.

1 jaar gelden

LiflCY

Waarom is het them?

7 maanden geleden

aliza777

ze betekent toch she ? :-()

2 jaar gelden

Karen682458

ja ik begrijp het echt niet meer met she en them!!!!!!!?????????????

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Ze kan alleen she zijn als het het onderwerp van de zin is (https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/persoonlijk-voornaamwoord).

Verander ze bijvoorbeeld eens in hem.

  • Ik hoor hem - je zegt dus niet ik hoor hij

Ze in deze zin is dus de derde persoon meervoud en omdat het niet het onderwerp van de zin is wordt het them.

Lees dit ook eens door: https://www.duolingo.com/comment/2028913

2 jaar gelden

balkisa29

waarom is i hear they fout ?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat they alleen als onderwerp gebruikt kan worden.

1 jaar gelden