1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben süt içiyorum."

"Ben süt içiyorum."

Çeviri:Ich trinke Milch.

June 14, 2016

20 Yorum


AlperTannu

Ich trinke eine Milch. neden olmadı?


MeteUlku

Milch sayilamayan bir isim. Belirsiz artikel alamaz.


AnlEser2

Die milch niçin kabul etmedi


SteffiBookworm-

Ben süt içiyorum. - Ich trinke Milch.
Ben sütü içiyorum - Ich trinke die Milch.


HAYRUNSAYA

Ich trinkst Milch neden olmadı¿


handenur447317

Trinke ve trinkst farki ne?


MeteUlku

Tek fark, yapım ekleri (şahıs ekleri) olması.

  • Ich trinke. (Ben içiyorum.)
  • Du trinkst. (Sen içiyorsun.)
  • Er/sie/es trinkt. (O içiyor.)
  • Wir trinken. (Biz içiyoruz.)
  • Ihr trinkt. (Siz içiyorsunuz.)
  • Sie trinken. (Onlar içiyor. / (Onlar) içiyorlar.)

sevgi828734

dogru cevapliyorum farkli cikiyo


damagedglory

Milch'in başına neden artikel gelmedi ?


SteffiBookworm-

"Milch sayilamayan bir isim. Belirsiz artikel alamaz."


kksal956872

Başka yerlede dogru oluyor Beispel Wir trinken die milch Bu dogru mesela


Pnarelik10

Ich trinke milch ben sut iciyorum ise eger neden kabul etmiyor ich trinke die milch olarakta kabul etmiyor


sevgi828734

bende aynisini yapiyorum kabul etmiyo


kksal956872

Ich trinke die milch Neden olmadi


sem676141

Bir once ki soruda artikel kullanmadim yanlis oldu bir sonra kinde artikel kullandim yine olmadi sacmaladiniz artık


filiz403630

Ich trike ist milch niye olmadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.