Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women eat."

Çeviri:Kadınlar yer.

4 yıl önce

87 Yorum


yusufekem

Sesli soruda woman-women arasında ki fark ne?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

wuumın-wimın

(dictionary.com ya da benzeri bir siteden ikisini bir kaç kez dinleyin kavrarsınız)

4 yıl önce

OOOZK

Tesekur ederim site yi tavsiye etigin icin

4 yıl önce

sultan108946

Women olunca çoğul oluyor woman oluca kadin oluyor

1 yıl önce

brahim814643

Bende tam onu soracaktim soru kafami karistirdi

1 yıl önce

zosko1

Lan womendiye bir kelime yok

8 ay önce

NerminAlc

Bok yok

3 ay önce

EylulTanem

woman tekil isimdir,women ise cogul isimdir yani kadin kelimesinin ıngilizcesi duzensiz bir fiildir ve de duzensiz bir fiil oldugu icin "s" takisi almaz

3 ay önce

Bilal25246

Kadın ve kadınlar

1 yıl önce

abdullah734914

Woman kadın Women kadınlar

5 ay önce

NerminAlc

E varsa çoğuldur

3 ay önce

Trk218692

Siktir

1 ay önce

Bircan329402

women( çoğul )- woman( tekil )aynısı men- (tekil ) man -(çoğulmuş)

1 ay önce

bilinmiyor11

Yoook

1 ay önce

bilinmiyor11

Ayni isim var ve bir yoruma bende yook yazdim

1 ay önce

Batuhan792099

Woman tekil women çoğul

2 hafta önce

yamur116393

Buyuk harf kucuk harf

1 yıl önce

Aya355665

Woman Kadın Women Kadinlar

1 yıl önce

zeynep438960

Ayy uygulama çok güzel

2 yıl önce

gk2413
gk2413

arkadaşlar bazı kelimeler için farklı çoğul olma kuralları var. Woman==> WomEn . Man==> MEn . Tooth==>TEEth . gibi

4 yıl önce

elifnazzz12

Açıklama için teşekkürler

3 yıl önce

Ahmetetink1

The ne zaman geliyo arkadaşlar, women eat olamazmıydı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

normalde "belirli" olduğunda geliyor. burada bilmediğimiz için the'lı ya da the'sız olabilir.

4 yıl önce

OOOZK

Woman kadın demek women kadınlar demek ayrica women yaziyo

4 yıl önce

YUSIFZAURZ

The women are eating oluyo

2 yıl önce

mer235279

Woman kadin women kadinlar

2 yıl önce

MelikTaha

Woman:kadın Women:kadınlar

2 yıl önce

Betul292579

Ben dualingoyu beyendim

1 yıl önce

kaan886682

Doğru yaptim

1 yıl önce

EsenglBal

"Man" veya "woman" yazarken man daki a e ooursa çoğul mu oluyor??

5 ay önce

NerminAlc

Evet

3 ay önce

berra270382

Ben 9 yasindayim biliyom siz bilmiyosunuz

2 yıl önce

NerminAlc

Siktir oruspu

3 ay önce

Sena489773

Zaten duolingo bu yüzden var açıklarımızı kapatmak için bunu biliyorsun da saygı biliyormusun

8 ay önce

mervenurkarata0

Ama -s eki gelmemiş o zaman nasıl kadınlar oluyor

5 ay önce

Serdar93916

Women

3 ay önce

ErDEmERd95g10

Woman ile womrn arasındaki fark nedir

3 ay önce

ElifSema6

"The women eat" değilde "Women eat" yazsak cümle yanlış olur mu?

2 ay önce

AytekErbyk

S takısı yokken nasıl kadınlar oluyor?

1 ay önce

Tunahan62938

The women = kadınlar mi oluyor

1 ay önce

didoli80

Kadınlar yiyor da olabilir ama

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"The women are eating" olur o

4 yıl önce

PolatSefa

woman değil miydi o

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman-kadin

women-kadinlar

4 yıl önce

isodes

Telaffuzda yada dinlerken ikisini birbirine karistirmamak icin ne yapmak gerekiyor?

3 yıl önce

mustafaemi4

''o kadınlar yer'' olmayacak mı ? dolayısıyla '' eat-s '' takısı gelmeyecek mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kadınlar cogul oldugundan fiile s takısı gelmez

4 yıl önce

MerveKayka

Woman kadin demekse womans ne demek?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

womans diye bir şey yok

4 yıl önce

senayaka

Fakat orda woman yazıyo.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman değil women yazıyor, dikkatli okuyun ve diğer yorumlara da hep bakın

4 yıl önce

beyzakarde

kadınlar mı tamamda s takısı gelmemiş

2 yıl önce

Buse928218

Şimdi anladım woman kadın women çoğul olarak kadın yani kadınlar bende farkı ne diyodum

2 yıl önce

DilanAksun1

Yememek neydi

2 yıl önce

HAYAL768701

Don't eat

1 yıl önce

YusufAltun931234

Erkekler alir kadinlar yer

2 yıl önce

FatihYldz681320

Drink

2 yıl önce

SibelBayra4

güzel bir uygulama aslında ama bazen zor oluyor

1 yıl önce

zehrabetl20

Kadınlar yer ne saçma ne de olsa canlılar yer

1 yıl önce

ercan816814

Kadın yer değilmiydi

1 yıl önce

Erhan434326

S takısı olması gerek miyor mu

1 yıl önce

onuren13

Ghk

1 yıl önce

Nedimzel

Ćok güzel uygulama

1 yıl önce

Halilibrah554643

Sinirlerim bozuldu :)

1 yıl önce

Firdevs213

Bu uygulama cok güzel ve gerçekten öğreniyorum

1 yıl önce

melike395374

S takısıs nerde

1 yıl önce

Deinonychu1

Women diyor ama cogul cevirtiyor the womens eat olmasi gerekmiyormu

1 yıl önce

3minozgn

women olunca niye çoğul oluyor onu anlamadım

1 yıl önce

lale864991

Ama women tekil değilmi ?

1 yıl önce

irem85105

Neden kadinlar

1 yıl önce

sultan63986

Dij

1 yıl önce

sultan63986

Yaaaaaaaaaa melike bi sey dicem sana simdi

1 yıl önce

BarSefa

Güzel site

1 yıl önce

irfan298407

Cok giciksin

1 yıl önce

sjSaAs

Bu site çok iyi

1 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları★ kulübüme üye olabilirsiniz

8 ay önce

Eray233938

Yanlış

8 ay önce

pampapompa

kadınlar nerden çıktı anlamadım ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

women - kadınlar demek. zaten women kelimesinin üstüne mouse'u sürüklerseniz de göreceksiniz.

4 yıl önce

pampapompa

Teşekkür ederim hızlı geçerken yapılmış bir dikkatsizlik:)

4 yıl önce

BraNuretin1

Arkadaş olalim mi☺

2 yıl önce

MrtDemir

Women kadinlar woman kadin bende hata yaptim ama a e ye dönüşünce lar eki geliyormus

3 yıl önce

Sinan678538

aynen

2 yıl önce

gunesnarut

Man = adam Men = adamlar ya aynı hesap Woman = kadın Women = kadınlar |

3 yıl önce

Nursen73

Woman kadın demek women kadınlar demek anladınmı ? ;))

3 yıl önce

herzamanki

Aynı anlama geliyor sanırım

2 yıl önce

Gkhan148110

Woman=kadin "Women"=kadinlar

3 yıl önce