"The women eat."

Çeviri:Kadınlar yer.

January 29, 2014

46 Yorum

Konu önem sırasına göre

yusufekem

Sesli soruda woman-women arasında ki fark ne?

March 4, 2014

Selcen_Ozturk

wuumın-wimın

(dictionary.com ya da benzeri bir siteden ikisini bir kaç kez dinleyin kavrarsınız)

March 4, 2014

sultan108946

Women olunca çoğul oluyor woman oluca kadin oluyor

May 3, 2017

Melike932106

Bu iki kelimeyi hep karıştırıyorum

February 15, 2019

EylulTanem

woman tekil isimdir,women ise cogul isimdir yani kadin kelimesinin ıngilizcesi duzensiz bir fiildir ve de duzensiz bir fiil oldugu icin "s" takisi almaz

July 13, 2018

urlmbenibulsun

bu yorum için çok teşekkürler yardımcı oldu

October 27, 2018

EsiL925273

Woman=KADIN Women= KADINLAR _BU KADAR BASİT YAAW

February 17, 2019

JennetMere

Bok gibi

September 8, 2019

Bilal25246

Kadın ve kadınlar

June 27, 2017

abdullah734914

Woman kadın Women kadınlar

May 12, 2018

NerminAlc

E varsa çoğuldur

June 22, 2018

Trk218692

Siktir

September 5, 2018

Bircan329402

women( çoğul )- woman( tekil )aynısı men- (tekil ) man -(çoğulmuş)

September 7, 2018

bilinmiyor11

Yoook

September 8, 2018

bilinmiyor11

Ayni isim var ve bir yoruma bende yook yazdim

September 8, 2018

Batuhan792099

Woman tekil women çoğul

October 3, 2018

zeynep438960

Ayy uygulama çok güzel

October 9, 2016

Aya355665

Woman Kadın Women Kadinlar

October 30, 2016

EsiL925273

BİLMİYORDUK ÇOK SAĞOL

February 17, 2019

gk2413

arkadaşlar bazı kelimeler için farklı çoğul olma kuralları var. Woman==> WomEn . Man==> MEn . Tooth==>TEEth . gibi

September 21, 2014

elifnazzz12

Açıklama için teşekkürler

January 24, 2015

Ahmetetink1

The ne zaman geliyo arkadaşlar, women eat olamazmıydı?

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

normalde "belirli" olduğunda geliyor. burada bilmediğimiz için the'lı ya da the'sız olabilir.

March 2, 2014

Carziman4747

kadınlar hep yiyor erkekler de hep içiyor:)

November 25, 2018

OOOZK

Woman kadın demek women kadınlar demek ayrica women yaziyo

September 21, 2014

BabayevYusif

The women are eating oluyo

November 25, 2015

mer235279

Woman kadin women kadinlar

December 21, 2015

MelikTaha

Woman:kadın Women:kadınlar

October 17, 2016

Betul292579

Ben dualingoyu beyendim

October 31, 2016

kaan886682

Doğru yaptim

December 7, 2016

EsenglBal

"Man" veya "woman" yazarken man daki a e ooursa çoğul mu oluyor??

May 6, 2018

NerminAlc

Evet

June 22, 2018

berra270382

Ben 9 yasindayim biliyom siz bilmiyosunuz

September 27, 2016

NerminAlc

Siktir oruspu

June 22, 2018

mervenurkarata0

Ama -s eki gelmemiş o zaman nasıl kadınlar oluyor

May 14, 2018

Serdar93916

Women

July 5, 2018

ErdemTuran_

Woman ile womrn arasındaki fark nedir

July 6, 2018

ElifSema6

"The women eat" değilde "Women eat" yazsak cümle yanlış olur mu?

July 20, 2018

AytekErbyk

S takısı yokken nasıl kadınlar oluyor?

August 29, 2018

Tunahan62938

The women = kadınlar mi oluyor

September 2, 2018

nader946974

Kadin yer ...

October 16, 2018

kedicik351213

Cogul eki nerden gelmis?

November 6, 2018

EbrarKarak5

İngilizce de kadın woman diye yazılıyor women diye değil

January 29, 2019

TahirSinan

Burda çoğul eki nerde

February 28, 2019

crisdesoleil

hatalı

March 10, 2019

JennetMere

Bok gibi bu

September 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.