Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women eat."

Çeviri:Kadınlar yer.

0
4 yıl önce

28 Yorum


yusufekem

Sesli soruda woman-women arasında ki fark ne?

12
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

wuumın-wimın

(dictionary.com ya da benzeri bir siteden ikisini bir kaç kez dinleyin kavrarsınız)

14
Cevap ver14 yıl önce

sultan108946

Women olunca çoğul oluyor woman oluca kadin oluyor

5
Cevap ver1 yıl önce

brahim814643

Bende tam onu soracaktim soru kafami karistirdi

0
Cevap ver10 ay önce

Bilal25246

Kadın ve kadınlar

0
Cevap ver1 yıl önce

abdullah734914

Woman kadın Women kadınlar

0
Cevap ver3 ay önce

NerminAlc

E varsa çoğuldur

0
Cevap ver1 ay önce

EylulTanem

woman tekil isimdir,women ise cogul isimdir yani kadin kelimesinin ıngilizcesi duzensiz bir fiildir ve de duzensiz bir fiil oldugu icin "s" takisi almaz

0
Cevap ver4 hafta önce

Aya355665

Woman Kadın Women Kadinlar

9
Cevap ver1 yıl önce

zeynep438960

Ayy uygulama çok güzel

6
Cevap ver1 yıl önce

gk2413
gk2413

arkadaşlar bazı kelimeler için farklı çoğul olma kuralları var. Woman==> WomEn . Man==> MEn . Tooth==>TEEth . gibi

5
Cevap ver3 yıl önce

elifnazzz12

Açıklama için teşekkürler

0
Cevap ver3 yıl önce

Ahmetetink1

The ne zaman geliyo arkadaşlar, women eat olamazmıydı?

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

normalde "belirli" olduğunda geliyor. burada bilmediğimiz için the'lı ya da the'sız olabilir.

6
Cevap ver4 yıl önce

OOOZK

Woman kadın demek women kadınlar demek ayrica women yaziyo

1
Cevap ver3 yıl önce

YUSIFZAURZ

The women are eating oluyo

1
Cevap ver2 yıl önce

mer235279

Woman kadin women kadinlar

1
Cevap ver2 yıl önce

berra270382

Ben 9 yasindayim biliyom siz bilmiyosunuz

1
Cevap ver1 yıl önce

NerminAlc

Siktir oruspu

0
Cevap ver1 ay önce

MelikTaha

Woman:kadın Women:kadınlar

1
Cevap ver1 yıl önce