1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Suyum var."

"Suyum var."

Çeviri:Ich habe Wasser.

June 15, 2016

5 Yorum


Almanca.26

Ich habe das Wasser Şekilde kullanılabilir mi?


MeteUlku
  • "Ich habe das Wasser." = "Su bende."

Belirli bir sudan bahsettiğimiz için "das" belirli artikelini kullandık ve o belli suyun bizde bulunduğunu belirttik. Yukarıdaki cümleyle aynı manada olmadığı için bu cümle kabul edilmez.


Merga95

Neden wasser başında bir ek yok das wasser dedim yanlış dedi


Tutku884795

hepsi doğru ama baş harfi büyk yapmadığım için nerdeyse doğru dedi


Melekarkur

Öyle bisey nasi olabilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.