1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It has become very cold."

"It has become very cold."

Překlad:Velmi se ochladilo.

June 15, 2016

8 komentářů


alimoravec

Začala být velká zima.


heinitzova

Přišla velka zima.


david648460

Proč nemůže být" Začíná být velmi chladno" ??


louskanda

Proč nemůže být : Nastalo velmi chladno?


Marek154252

To se velmi ochladilo.


fbelis1

Zůstalo velmi chladno


slavekp

Udělala se hodně zima. Very: znamená i hodně (příslovce) has Become (příčestí) .. znamená i udělalo se (She became unwell .. udělalo se jí nevolno), udělala se (zima) Je možné, že se to takto nepoužívá.


Anry644862

nastalo velke chladno - myslim, ze by melo byt uznano

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.