Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"An apple"

Переклад:Яблуко

2 роки тому

12 коментарів


F5pm7

А що означає An?

6 місяців тому

Sp.ROMAN

Це артикль

4 тижні тому

Ruslan_U.A.

відповів правильно, а дуолінго показало помилку

10 місяців тому

74EQ4

Привіт

5 місяців тому

6Sla3

Тану

2 місяці тому

S8Xg3

Дуолінго норм

7 місяців тому

BizCray

яблуко = Яблуко, але не тут. Може це власна назва бренда? =)

8 місяців тому

jf8C3

Там вимогає вказати яблоко з маленької дітери а його немає

9 місяців тому

MaximV.Gavrilov

Куди писати про помилку у прикладі з картинкою(у самому прикладі нема такої функції) "Яблуко" бо відповідь "an apple" не приймається, як правильна. Знову косяк морераторів курсу, що за недбайливе ставлення до роботи...

4 місяці тому

6Sla3

Я був тільки пишу із-за того чтоб Папа мне сказал хотя мне только 8 лет а я пишу уже не 20 не 30 а именно 50 я ненавижу долину Я тут Я люблю Даринку только из-за того что можно поболтать с кем-то Люди ви не понимаете меня

2 місяці тому

Boris756478

Класна програма, для бажаючих вдосконалювати англійську

1 місяць тому

GoldRiverUA

Написав Яблуко, чомусь показало неправильно

3 тижні тому