"Wir haben ihn integriert."

Çeviri:Biz onu entegre ettik.

June 15, 2016

4 Yorum


ozlyr

"biz onu entegre ettik" desek yanlış mı olur?

June 15, 2016

Selena782289

Bzi onu entegre ettik kabul edilmeli. Doğru çünkü

December 9, 2018

IdilSimay

Evet biz onu Entegre ettik niçin kabul edilmiyor

September 22, 2018

Fatma668286

Tekrar söylüyorum. Lütfen Türkçe karşılıkları harf harf yazdırmayın. Çünkü pek çok farklı şekilde karşılığı oluyor. Ve kabul edilmiyor. Bu da hepimizi bıktırıyor. Almanca karşılığı yazdırılsın, sonuçta Almanca öğreniyoruz, Türkçe değil...

February 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.