1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drink tea and I eat bread."

"I drink tea and I eat bread."

Çeviri:Ben çay içerim ve ekmek yerim.

January 29, 2014

41 Yorum


ilkershn

Türkçede böyle bir cümle kurulur mu? "Ben çay içerim ve ben ekmek yerim." yerine "Çay içerim, ekmek yerim." denmez mi?


Selcen_Ozturk

genelde türkçede ben/sen koymuyoruz cümlelerimize, orası malum, ve zaten her zaman kabul ediyoruz yazılmamış versiyonları da.


rozarozy

" Ben çay içerim ve ekmek yerim " dersen de kabul ediyor iki defa ben kullanman gerekli değil


dogukantb4

Tüm programlarda bu tip küçük hatalar bulunur


mustafaurganci

Genelde tam çevirisini yazmak gerekiyor.


Barflywashere

Genelde bu tür cümle kalıplarında türkçe karşığını "Ben çay içer ve ekmek yerim"gibi düşünmelisiniz.


MehmetAkgl2

Ve bağlacından sonraki cümle ile önceki cümlenin öznesi aynı ise ikinci özne kullanılmayabilir.


Serkan06.09

Çay içerim ve ekmek yerim Desek olmazmı neden uzun cümle bu kadar


ibrahimylmz7

ben çay içer ve ekmek yerim olsa daha mantıklı değil mi ?


Omerblt34

Hep aynı cümleleri soruyor genel olarak.


BuraySubas

Omer bey cokta sey etmemek lazim


sinanavan

Elin ingilizine boyle birsey diyerek ulkecek nasil fakir oldugumuzu anlatmis oluruz :) bu programi sevdim


pier1954

Ben (cayı içerim ve ekmek yerim)dedim yanlıs dedi


alipak81

bu cümleyi ''ben çay içer ve ekmek yerim'' olarak kullanabiliyormuyuz


yunusyavuz17

olur ama ahenk olmaz ahenk = uyum


mahmut589647

Bizde genelde BEN EKMEKLEN CAY ICERIM ;-)


esra637938

İçer diyom içerim diyor


NejlaKaba1

Yani iki tane ben kullanılmaz


selimhan444

Ben ekmek yerim ve çay içerim niye olmadı


incikin_

Yalnızca cümledeki sırayla yazarsanız doğru kabul ediliyor.


hilal421890

Bence birtane I fazla koymuşlar


NurReyhan1

Canan karatay görmesin


kubika20

Ben cay icer, ekmek yerim de oluyor.


incikin_

Doğru kabul ediliyor.


Cem202468

''Çay içerim ve ekmek yerim'' doğrusu budur.


Hatice_Zeynep

ben çay içip ekmek yerim kabul ediliyor mu yazmaya cesaret edemedim bilen söylese


murat827281

Cümleyi yazarken tamamladan kabul etti


Nur244247

Ve den sonraki ben gereksiz kullanılmamış mı?


UralKpt

Ben çay içerim ve ekmek yerimi kabul etmedi. Iki tane ben koymam gerekliymiş fakat temel başlangıçta buna benzer cümlelerde böyle bir zorunluluk olmuyordu. Sanırım hatalı soru.


melikenur233658

Bir tane emoji koydum ayni cümleyi yazdum cevap yanlis diyor


NilayGebes

Bu soru kafamı karıştırdı


Selo434686

Konuşmama izin vermitor.


Slanur852093

Ben doğru cevabı yazmama rağmen kabul etmedi anlamadın gitti


Aysrsln0

Ben sadece l harfiyle yazmistim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.