"I drink tea and I eat bread."

Çeviri:Ben çay içerim ve ekmek yerim.

January 29, 2014

33 Yorum

Konu önem sırasına göre

ilkershn

Türkçede böyle bir cümle kurulur mu? "Ben çay içerim ve ben ekmek yerim." yerine "Çay içerim, ekmek yerim." denmez mi?

January 29, 2014

Selcen_Ozturk

genelde türkçede ben/sen koymuyoruz cümlelerimize, orası malum, ve zaten her zaman kabul ediyoruz yazılmamış versiyonları da.


rozarozy

" Ben çay içerim ve ekmek yerim " dersen de kabul ediyor iki defa ben kullanman gerekli değil


dogukantb4

Tüm programlarda bu tip küçük hatalar bulunur


skipcaei_staper

Genelde tam çevirisini yazmak gerekiyor.


Barflywashere

Genelde bu tür cümle kalıplarında türkçe karşığını "Ben çay içer ve ekmek yerim"gibi düşünmelisiniz.


MehmetAkgl2

Ve bağlacından sonraki cümle ile önceki cümlenin öznesi aynı ise ikinci özne kullanılmayabilir.


Serkan06.09

Çay içerim ve ekmek yerim Desek olmazmı neden uzun cümle bu kadar


ibrahimylmz7

ben çay içer ve ekmek yerim olsa daha mantıklı değil mi ?


alipak81

bu cümleyi ''ben çay içer ve ekmek yerim'' olarak kullanabiliyormuyuz


sinanavan

Elin ingilizine boyle birsey diyerek ulkecek nasil fakir oldugumuzu anlatmis oluruz :) bu programi sevdim


Omerblt34

Hep aynı cümleleri soruyor genel olarak.


BuraySubas

Omer bey cokta sey etmemek lazim


mahmut589647

Bizde genelde BEN EKMEKLEN CAY ICERIM ;-)


ali980386

Ben (cayı içerim ve ekmek yerim)dedim yanlıs dedi


esra637938

İçer diyom içerim diyor


NejlaKaba1

Yani iki tane ben kullanılmaz


selimhan444

Ben ekmek yerim ve çay içerim niye olmadı


incikin_

Yalnızca cümledeki sırayla yazarsanız doğru kabul ediliyor.


hilal421890

Bence birtane I fazla koymuşlar


NurReyhan1

Canan karatay görmesin


kubika20

Ben cay icer, ekmek yerim de oluyor.


incikin_

Doğru kabul ediliyor.


Cem202468

''Çay içerim ve ekmek yerim'' doğrusu budur.


Hatice_Zeynep

ben çay içip ekmek yerim kabul ediliyor mu yazmaya cesaret edemedim bilen söylese


murat827281

Cümleyi yazarken tamamladan kabul etti


Nur244247

Ve den sonraki ben gereksiz kullanılmamış mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.