"Вони нічого не пили."

Переклад:They did not drink anything.

2 роки тому

3 коментарі


Iwan_Lviv

Підкажіть, будь-ласка: чому конструкція "They did drink nothing" є неправильною???

6 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

На це запитання було би важко відповісти, навіть якби було кому ) Вона є правильною.

5 місяців тому

Willow-Twig
Willow-Twig

Схема утворення речень у Past Simple: 1. Стверджувальні - Іменник (займенник) +дієслово (-ed/друга форма дієслова). 2. Заперечні - Іменник (займенник)+did+not+дієслово. 3. Питальні - Did+іменник (займенник)+дієслово. Більше правил тут http://easy-english.com.ua/past-simple/ Сподіваюсь тепер зрозуміло чому контрукція не правильна.

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.