Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Paar hat zwei gemeinsame Hunde."

Çeviri:Çiftin birlikte baktıkları iki köpeği var.

2 yıl önce

6 Yorum


omeronan

Burada gemeinsame birlikte baktiklari anlamina gelio mu?

2 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Burada "ortak" "gemeinsam" için mümkün mü?

1 yıl önce

humetin

Evet. Çiftin ortak iki köpekleri var.

5 ay önce

humetin

Çiftin birlikte iki köpekleri var.

5 ay önce

Alfredoyum2016

'' baktıkları'' was ist die Bedeutung in diesem Satz - lütfen.

1 hafta önce

ahmet13784

ciftin beraber baktiklari iki köpegi var da dogru olmali

3 ay önce