"Das Paar hat zwei gemeinsame Hunde."

Çeviri:Çiftin birlikte baktıkları iki köpeği var.

2 yıl önce

7 Yorum


omeronan

Burada gemeinsame birlikte baktiklari anlamina gelio mu?

2 yıl önce

SabineBergmann1

Burada "ortak" "gemeinsam" için mümkün mü?

1 yıl önce

humetin

Evet. Çiftin ortak iki köpekleri var.

10 ay önce

humetin

Çiftin birlikte iki köpekleri var.

10 ay önce

Alfredoyum2016

'' baktıkları'' was ist die Bedeutung in diesem Satz - lütfen.

5 ay önce

ahmet13784

ciftin beraber baktiklari iki köpegi var da dogru olmali

8 ay önce

humetin

Habt ihr gemeinsame Autos? - Ortak arabanız var mı?

https://forum.duolingo.com/comment/14804691/Habt-ihr-gemeinsame-Autos

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.