1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Paar hat zwei gemeinsame…

"Das Paar hat zwei gemeinsame Hunde."

Çeviri:Çiftin birlikte baktıkları iki köpeği var.

June 16, 2016

11 Yorum


omeronan

Burada gemeinsame birlikte baktiklari anlamina gelio mu?


SabineBergmann1

Burada "ortak" "gemeinsam" için mümkün mü?


humetin

Evet. Çiftin ortak iki köpekleri var.


humetin

Çiftin birlikte iki köpekleri var.


Alfredoyum2016

'' baktıkları'' was ist die Bedeutung in diesem Satz - lütfen.


SabineBergmann1

Bilmiyorum. Bu Türk cümle içinde gerekli mi? Benim tercümem: Das Paar hat zwei gemeinsam beaufsichtigte/gepflegte Hunde. ya da Das Paar hat gemeinsam zwei Hunde, die sie hüten/beaufsichtigen/pflegen.


ahmet13784

ciftin beraber baktiklari iki köpegi var da dogru olmali


sitare325170

"Birlikte baktıkları "şeklinde çevirmek doğru mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.