1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen bir oğlansın."

"Sen bir oğlansın."

Çeviri:Du bist ein Junge.

June 16, 2016

12 Yorum


gorkemybt

Bist ne anlama geliyor?

December 29, 2018

BerkeAyd

Sen şöylesin böylesin gibi bişe Ing. Deki am is are


MetinAcar10

Yahu bir karar verin :) Junge oğlan mi yoksa erkek çocuk mu ? bu nedir yani :))


MUHARREMTU10

Der Kind çocuk demek


MUHARREMTU10

Junge oģlan demek


BerkeAyd

Aynı şey ztn


akulord

Burda "du" yerine "er" kullanılmalı degilmi


stefan6e

Shout up ! My dick

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.