1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is a man."

"It is a man."

Çeviri:O bir adam.

January 29, 2014

37 Yorum


erdem_k

"it" insanlarda kullanılıyor mu?


ProwlingParis

Bizde nasıl bir şeye işaret etmek için "bu" kullanıp "bu bir elma!" falan deriz, İngilizce'de de "it" o tarz işaret etme amacı için de kullanılır. Ya da gördüğün kişinin kim/ne olduğunu seçemiyodun ilk başta diyelim, gördüğün anda "it's a man!" diye durumu belirtirsin falan.


burak640784

Elma ornegi pek olmamis gibi sonucta elma cansiz bi varlik ve biz de it'i cansiz varliklarda kullanilir diye biliyoruz


AgalarXlil

Hayır kardesim hayvanlarda ve bide cansızlarda


AliMecnun

İt cansız varlıklarda kullanılıyor ve aynı zamanda eşyalardada


Aye241218

Hayvanlarda kullanılıyor


..Zeliha..

It cansiz seylerde kullaniliyor


glbahar697578

cinsiyetini bilmiyorsan herşeye "it" dersin ama bu adam diyor yani erkek olmalı


Glce560188

he is a man =o bir adam it is a man =bu bir adam değil mi


Serhat64656

Hayır adam olmaması için it is a not man olması gerekir


tcdamladurhan

It hayvanlara kullanılıyor eger oyle dıyorsanız ısaret amacıyla dıye ben he dedım kabul etmesı lazımdı


ibrahim_ay

Telefonda konuştuğun kimseden bahsederken "he" yerine "it" kullanmak, yine telefonda kendini tanıtırken "this" kullanmak ingilizcede var. Dil böyle :)


VolkanAlta1

İt olurmu uydurmayın


camila.fair

''it is a man.'' yanlış. ''he is a man.'' doğru. (çeviri: o bir adam.)


Betl178218

Yazilan seyi ingilizce bi sekilde kadinin seslendirdigi gibi okuyorum kabul etmiyor turkce okuyorum yine kabul etmiyor anlamadim gitti yardim lutfen


ahmet11923

Ya burda misal he is a man desek ayni sey degil mi it neden ??


moon938080

cinsiyetini bildiğimiz nesne yada varlıklara[ he] veya [she] kullanılır aynı zamanda cansız ve cinsiyetini bilmediğimiz varlıklara [It] denir


BanuGlsmKa

Soyluyorum yanlis diyor sinir oldum


yaren470597

Man ve men in farki ne


Aye241218

Ben soylıyorum derstede soylıyorum hoca bısey demiyi ama bu kabul etmıyor


ibrahim979043

He is a man olcak . Ne alaka adam canlı değilmi uygulama bizi birbirimize düşürecek dhdh


BirglKarab1

Arkadaşlar çok iyiymiş ben yeni giriyom vvalla


Fatma495462

"It" cansız varlıklarda ve hayvanlarda kullanılır ama birine "o,bu,şu"şeklinde seslenmek bir zamanlar yanlış kabul ediliyirdu ama şimdi bu pek önemsenmiyor


ARASBABA1

Ya payanı ya Sutünü


WinxPerile

İnsanlarda he she kullanılır


evval123725

Sesi algilamoyor


BuseAksin

Ama It cansız varlıklarda kullanılıyor


humeryy

o bir adam diyorum zaten ama anlamıyor


xaver167091

O bir adam diyom kabul etmiyor . Ney o zaman ya ney bunun çevirsi . Bikere yalnış da yazmış . İt cansız varlıklara aitdir ,birde hayvanlata


2rakam9harf

Bu bir insan daha doğru bir çeviri olmasına rağmen neden doğru cevap olarak kabul etmiyor?


BurinAtala2

İt hayvanlar ve cansızlar için değil mi ya????


FatihFetih

Cevap olarak " o bir erkek " diye yazsanız da doğru sayılır. "İt" hayvanlar için kullanılıyor ve hayvanlarında erkeği dişisi olur. Biraz mantık yürütün be yea.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.