"Senin giysilerin bende."

Çeviri:I have your clothes.

4 yıl önce

32 Yorum


valarmorghuliss

comment/1408730 bu açıklamaya göre araya the koymamız gerekmiyo mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

güzel ilişkilendirmişsin amma burada aitlik sıfatı (your) olduğundan "the" giremiyor araya. "The" zaten herhangi bir kıyafet olmadığını belirtiyordu diğerinde. burada da "senin kıyafetlerin" dendiği için zaten bildik bir kıyafet oldu, herhangi bir kıyafet değil.

4 yıl önce

valarmorghuliss

tamam sağol

4 yıl önce

abdullah950462

I have your dresses' şeklinde yazdım hatam nerede acaba ? (deveye sormuşlar boynun neden eğri , demişki nerem doğruki. İnşallah benimkide buna benzemiyordur :) )

1 yıl önce

gk2413
gk2413

dress daha çok elbise anlamındadır, cloth ise giysi anlamındadır. Size tavsiyem yeni bir kelime öğrendiğinizde google 'ye bunu yazmanız ve görselleri incelemeniz. Faydalı ve akılda daha somut bir etki bırakıyor.

3 ay önce

UberNova

eğer "i have got your clothes" olsaydı "senin giysilerin benim"(kulağa saçma geliyor farkındayım) gibi mi bir anlam çıkardı? kısacası "have" ve "have got" arasındaki anlamsal ayrım nedir? açıklarsanız sevinirim.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ikisi de aynı şey. Amerikan İngilicesi'nde "got" söylenmez pek, o yüzden. yoksa hepsi aynı hesap.

4 yıl önce

UberNova

teşekkür ederim, "i have got your clothes" yazdığımda program yanlış kabul edip doğrusunu "i have your clothes" şeklinde gösterince bilemedim. eğer bahsettiğiniz şekildeyse programın hatası olmalı bu.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hala eksik alternatifler var, bunlari "problem rapor et" butonuyla bildirirseniz ekleriz. http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

Dpumetin

Your clothes are with me yazdım doğru dedi...

4 yıl önce

Merveubuk

Dress elbise demek diye biliyorum giysi sözcüğünün karşılığı olduğunu sanmıyorum!

4 yıl önce

angrygrill

elbise ve giysi aynı kelimeler

3 yıl önce

eeempusa

I have olunca bi garip geliyor bana ya sanki onun kıyafetlerinin artık benim olduğunu söylemişim gibi hissediyorum

3 yıl önce

uralow

I have your wears yazdım kabul etmedi wear aynı zamanda giysi anlamı na gelmez mi?

3 yıl önce

AKAY_47

GELMEZ. DRESS VEYA CLOTH= ELBİSE, GİYSİ WEAR BİR ŞEYİ GİYMEK VEYA TAKMAK ANLAMINDA..

3 yıl önce

Binnur5

ben senin giysilerine sahibim olmalı bence

3 yıl önce

Mustafabektas16

Burda olması gereken ejderdi

3 yıl önce

haticeuzun4

your clothes me too olmazmı yoksa biraz türk mantığımı oldu

3 yıl önce

01motorcu

Böyle saçma cevap mı olur ne demek "have"

3 yıl önce

01motorcu

Have sahiplik bildirir ama burada öyle bir durum yok

3 yıl önce

ekrem041

şimdi anlamadığım neden your'dan basladık bastan... ı have your clothes boyle desek tamam anlam katmıyor kabul o zaman bız cumlere bırazda kendımız anlam katmamız gerek yazılıslarına gore değil anlam cıkarmak lazım doğrumu..

3 yıl önce

OrhanAte

Merhaba

2 yıl önce

KaramanElif

Your kelimesi cümleye nasil bir anlam katmış

10 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

8 ay önce

Haydar893123

Q 7

6 ay önce

Berna999833

Üf ya mantıksız

6 ay önce

CRAZYBOYY

neden on kullanıldı. on bir şeyin üstünde olunca kullanılmıyor muydu?

2 yıl önce

Swiftie.1

your dresses in me olurr

4 yıl önce

RashZal

İ keep your clothes.

4 yıl önce

ZAFERGREN

your clothes with me? olmaz miydi?

4 yıl önce

Cihan-05

Senin giysilerin benimle olur zafer. With my sister:kiz kardesimle , with shoes : ayakkabilarimla . İnş acikliyabilmisimdir

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.