1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin giysilerin bende."

"Senin giysilerin bende."

Çeviri:I have your clothes.

January 29, 2014

37 Yorum


valarmorghuliss

comment/1408730 bu açıklamaya göre araya the koymamız gerekmiyo mu?


Selcen_Ozturk

güzel ilişkilendirmişsin amma burada aitlik sıfatı (your) olduğundan "the" giremiyor araya. "The" zaten herhangi bir kıyafet olmadığını belirtiyordu diğerinde. burada da "senin kıyafetlerin" dendiği için zaten bildik bir kıyafet oldu, herhangi bir kıyafet değil.


KASIM56784

Yaa arkadaş saçmalığın teki yaa senin elbiselerin bende diyor ben sahibim demiyorki koskoca ingilizcede (ben de) kelimesi yokmuda ben sahibim diyoruz


eeempusa

I have olunca bi garip geliyor bana ya sanki onun kıyafetlerinin artık benim olduğunu söylemişim gibi hissediyorum


UberNova

eğer "i have got your clothes" olsaydı "senin giysilerin benim"(kulağa saçma geliyor farkındayım) gibi mi bir anlam çıkardı? kısacası "have" ve "have got" arasındaki anlamsal ayrım nedir? açıklarsanız sevinirim.


ProwlingParis

ikisi de aynı şey. Amerikan İngilicesi'nde "got" söylenmez pek, o yüzden. yoksa hepsi aynı hesap.


UberNova

teşekkür ederim, "i have got your clothes" yazdığımda program yanlış kabul edip doğrusunu "i have your clothes" şeklinde gösterince bilemedim. eğer bahsettiğiniz şekildeyse programın hatası olmalı bu.


Dpumetin

Your clothes are with me yazdım doğru dedi...


Merveubuk

Dress elbise demek diye biliyorum giysi sözcüğünün karşılığı olduğunu sanmıyorum!


uralow

I have your wears yazdım kabul etmedi wear aynı zamanda giysi anlamı na gelmez mi?


AKAY_47

GELMEZ. DRESS VEYA CLOTH= ELBİSE, GİYSİ WEAR BİR ŞEYİ GİYMEK VEYA TAKMAK ANLAMINDA..


[aktif olmayan kullanıcı]

    Evet wear giysi anlamına da gelir ama bu programda daha çok giysiyi clothes olarak almış. Aslında doğru kabul etmesi gerekir


Binnur5

    ben senin giysilerine sahibim olmalı bence


Mustafabektas16

    Burda olması gereken ejderdi


haticeuzun4

    your clothes me too olmazmı yoksa biraz türk mantığımı oldu


01motorcu

    Böyle saçma cevap mı olur ne demek "have"


01motorcu

    Have sahiplik bildirir ama burada öyle bir durum yok


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Have belirsiz bir şeyi belirtiyorsa mesela I have apples Benim elmalarım var veya ben elmalara sahibim oluyor ama belirli bir sey bahsederken belirlemek için sahiplik sıfatları, my your our vb.,ve the eklenir burada da onlar bende olur mesela I have your plates Senin tabakların bende oluyor tam hatırlamıyorum ama ilk konularda bir ipucunda yazıyordu


ekrem041

      şimdi anlamadığım neden your'dan basladık bastan... ı have your clothes boyle desek tamam anlam katmıyor kabul o zaman bız cumlere bırazda kendımız anlam katmamız gerek yazılıslarına gore değil anlam cıkarmak lazım doğrumu..


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Ayn bencede


KaramanElif

        Your kelimesi cümleye nasil bir anlam katmış


        [aktif olmayan kullanıcı]

          Your senin demek giysilerim var yerine your eklenince cümle senin giysilerin bende olmuş


Sena489773

          ★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


FkYH9k

          Ama neden buna bi açıklama getirmelisin tatlım ilişkimizin adını koyabilmemiz için bunu yapmalısın


Berna999833

          Üf ya mantıksız


yldbnc

          "i have your apparel" veya "apparels" olabilir mi?


Kadir601965

          Arkadaslar " the" eger biri ile bahsedilen elbise vs tarzinda birsey de iki kiside o bahsedileni biliyorsa "the" olucak ama taraflardan biri bilmiyorsa the olmayacak.


          [aktif olmayan kullanıcı]

            Anlamadım


umarsizca

            Dress kelimesini niye kabul etmedi ?


            [aktif olmayan kullanıcı]

              Dress elbise demek


Yunus646063

              Your clothes are mine......


salih766894

              Your dresses is mine desek olmaz miydi?

              Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.