1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Both systems are now out of …

"Both systems are now out of service."

Překlad:Oba systémy jsou teď mimo provoz.

June 17, 2016

11 komentářů


AbaddonPI

Jaký je důvod proč nelze použít: "oba systémy jsou nyní mimo službu" ? Děkuji

July 1, 2018

alesmaly

jaký je významový rozdíl mezi větou "Oba systémy nyní jsou nefunkční" a "oba systémy nyní nefungují"? Oba překlady se pro danou anglickou větu naprosto běžně užívají a v češtině nesou naprosto stejný význam! Druhá varianta by tedy také měla být považována za správnou

June 17, 2016

LENNIE1313

Souhlas - věta "oba systémy nyní nefungují" by měla být považována za správnou variantu!

August 29, 2016

Nemesis_NaR

V tomto případě souhlasím. Uvidíme, co na to řeknou překladatelé kurzu. Kdyžtak klasicky připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

August 29, 2016

Zezulicka

"Oba systémy nyní nefungují" není dodnes přijato jako správná odpověď. Problém jsem "ohlásila" :D Ale asi to k ničemu není...

July 3, 2019

ZdekaSchoo

podle mě out of service=mimo provoz, do not work=nefungují, význam je stejný, když je něco mimo provoz, tak to nefunguje, ale každý má vlastní překlad, tak by se mělo aplikovat golden rule a použít co nejpřesnější překlad

July 3, 2019

Zezulicka

Pak by to ale mělo platit pro všechna cvičení, ne jen pro tuto jednu větu...

July 3, 2019

MaOpoensk

Oba systémy jsou momentálně mimo provoz...?

September 23, 2017

javesama

uplne suhlasim, rovnako som to prelozila a urcite je to spravne

October 7, 2017

DeliDogi3

Oba systémy jsou mimo provoz a Oba dva systémy jsou mimo provoz . Oba pře znamená dva -

March 19, 2018

ZdekaSchoo

oba dva je both two, both znamená oba, obě

July 1, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.