Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He reads her a book."

Tłumaczenie:On jej czyta książkę.

2 lata temu

19 komentarzy


Natka72

wyraźnie słychać "read" a nie "reads" :/

2 lata temu

rozamunduszek

zgłoś

2 lata temu

marcel405840

Ja też bym zgłosił;-)

1 rok temu

rysiagabrysia

Mi raczej nie

1 rok temu

Natka72

przetłumaczyłam "on czyta jej książkę" i zaliczyło...jak się domyślić w takim razie o co chodzi w tym zdaniu? czy chodzi o czytanie komuś (czyli jej) książki czy też o czytanie czyjejś (jej) książki...w języku polskim jest to łatwe,wszystko zależy w którym miejscu jest "jej"...

2 lata temu

rozamunduszek

Po angielsku też jest łatwo:
On (komu?) jej czyta książkę - He reads her a book
On czyta (czyją?) jej książkę - He reads her book

PS. Dwuznaczność pojawiłaby się dopiero w liczbie mnogiej:
On (komu?) jej czyta książki - He reads her books
On czyta (czyje?) jej książki - He reads her books

2 lata temu

przemo12397

Dokładnie. Czyli w końcu co oznacza to zdanie?

2 lata temu

PanDyniaSuper

On czyta jej książke. He Reeds her a book. Czyli (komu)

1 rok temu

PanDyniaSuper

Znaczy "reads" pomyłka...

1 rok temu

Mateusz77777777

FajneeeeeeXDDDDDDDD

6 miesięcy temu

GRETA484644

Ale słychać read a nie reads

1 rok temu

miko911588

Proźcizna!

PS:przedszkolak by zrozumiał

1 rok temu

miko911588

Aha!Mógł byś daćmi 1 punkt w gurę i podać mi nazwę?

1 rok temu

KrzysiekTo7

miko Zawsze daje ci liki zaobserwuj mnie a ja ciebie zaobserwuje mam 500 ileś punktów z angielskiego daje oczywiście lika no i pa.

11 miesięcy temu

ola104809

Heh śmieszne by było gdyby jej to by była książka jakaś np.on czyta "jej,, książkę

1 rok temu

Fluttershy99

Niewiem poco spycjalnie czytają mocno a-(ej)

1 rok temu

Aleksander140623

???????????????????????????????????????????????? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???????????????????? ? ? ? ? ? ? ? ????????????????????

1 rok temu

KrzysiekTo7

Kura to nie

11 miesięcy temu

danka5711

.

1 rok temu