"Τι έγραψε αυτός;"

Μετάφραση:What did he write?

June 18, 2016

2 σχόλια


KostakisKostas

"What did he wrote?" Γιατί είναι λάθος;

June 18, 2016

D_..
Mod

    Στα ελληνικά η αύξηση αορίστου μένει πάνω στο ρήμα σε κάθε περίπτωση: στην κατάφαση "Έγραψε ένα βιβλίο", στην άρνηση "Δεν έγραψε" και στην ερώτηση "Τί έγραψε;"

    Στα αγγλικά η ερώτηση και η άρνηση σχηματίζονται με το βοηθητικό ρήμα to do και ο αόριστος φαίνεται στο βοηθητικό ρήμα ενώ το κυρίως ρήμα παίρνει τη μορφή του απαρεμφάτου: "He wrote" - "He did not write", - "Did he write?".

    Αντίστοιχα συμβαίνει και στον ενεστώτα, όπου το -s του τρίτου προσώπου μεταφέρεται στην ερώτηση και στην άρνηση από το κυρίως στο βοηθητικό ρήμα: "He eats", "He does not eat", "Does he eat?"

    June 18, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.