1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τι έγραψε αυτός;"

"Τι έγραψε αυτός;"

Μετάφραση:What did he write?

June 18, 2016

3 σχόλια


KostakisKostas

"What did he wrote?" Γιατί είναι λάθος;


D_..

Στα ελληνικά η αύξηση αορίστου μένει πάνω στο ρήμα σε κάθε περίπτωση: στην κατάφαση "Έγραψε ένα βιβλίο", στην άρνηση "Δεν έγραψε" και στην ερώτηση "Τί έγραψε;"

Στα αγγλικά η ερώτηση και η άρνηση σχηματίζονται με το βοηθητικό ρήμα to do και ο αόριστος φαίνεται στο βοηθητικό ρήμα ενώ το κυρίως ρήμα παίρνει τη μορφή του απαρεμφάτου: "He wrote" - "He did not write", - "Did he write?".

Αντίστοιχα συμβαίνει και στον ενεστώτα, όπου το -s του τρίτου προσώπου μεταφέρεται στην ερώτηση και στην άρνηση από το κυρίως στο βοηθητικό ρήμα: "He eats", "He does not eat", "Does he eat?"


xanialidia

Αγαπητέ D_.. ,

Επιτρέψτε μου, παρακαλώ,να διαφωνήσω με την άποψη σας ότι: "Στα Ελληνικά η αύξηση αορίστου μένει πάνω στο ρήμα σε κάθε περίπτωση στην κατάφαση".

To σωστό είναι: ".... μένει πάνω στο ρήμα όταν η αύξηση τονίζεται". π.χ. Λέμε: έπαιξα, έφαγα........ Λέμε, όμως: παίξαμε, φάγαμε....

Σας ευχαριστώ,

Agali Hanialidi

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.