Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The elephants drink water."

Переклад:Ці слони п'ють воду.

0
2 роки тому

5 коментарів


Yra7941

не поставив апостроф,чьо не зараховуєте,не можу з телефоеа аоставити апострофа

2
Відповісти2 роки тому

tatko_777

Для підтримки артиклю the на початку перекладеного речення не достатає Ці

1
Відповісти1 рік тому

Angelina630140

The-ці??? Чому нема ці а в інших реченнях є

1
Відповісти1 рік тому

Daniel328529

А чому просто слони, коли перед словом "elephants" пише артикль "the". Якщо я не помиляюсь маю бути переклад "Ці слони п'ють воду"

0
Відповісти1 рік тому

IceLogi

Тому що, не має різниці чи ці, чи просто слони. Ми ж говоримо і так, і так

0
Відповісти9 місяців тому