"Theelephantsdrinkwater."

Переклад:Ці слони п'ють воду.

2 роки тому

6 коментарів


Yra7941

не поставив апостроф,чьо не зараховуєте,не можу з телефоеа аоставити апострофа

2 роки тому

tatko_777

Для підтримки артиклю the на початку перекладеного речення не достатає Ці

2 роки тому

Angelina630140

The-ці??? Чому нема ці а в інших реченнях є

1 рік тому

Daniel328529

А чому просто слони, коли перед словом "elephants" пише артикль "the". Якщо я не помиляюсь маю бути переклад "Ці слони п'ють воду"

1 рік тому

IceLogi

Тому що, не має різниці чи ці, чи просто слони. Ми ж говоримо і так, і так

1 рік тому

Dima19930206

Пройшовши 4 розділи, звернув увагу на те, що дуже мало завдань, де треба вводити переклад англійською мовою. І це паскудно...

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.