"A spider is an animal."

Fordítás:A pók állat.

January 30, 2014

43 hozzászólás


boszi999

A pók= the spider, a spider= egy pók

January 30, 2014

Orsi1026

igaz, de az nem magyaros, hogy 'egy pók egy állat'.

February 10, 2014

TthKlmn

És vajon mi a magyaros amikor angol másképpen gondolkozik?The spider is an animal

May 31, 2018

Claritta1959

" The spider" lenne helyes, ha "a pók"...

February 18, 2014

Shibelion

Ez úgy jó, ahogyan van. Itt általában beszélünk pókról, mint állatról, nem egy konkrét példányról.

February 20, 2014

AntalFeren11

Nem jó angolban sem. The spider is an animal a helyes.

November 5, 2018

icuj

éppen ezért kellene "the spider"

February 28, 2014

Shibelion

You absolutely don't get it I see.

February 28, 2014

Margaretta62

Sziasztok! Nekem is az a véleményem, hogy a the spider a helyes válasz, de ha ugy irják ki, hogy" a spider "és ugy forditod, akkor meg nem fogadják el jó válasznak

March 1, 2014

Shibelion

Már írtam, hogy itt nem egyetlen pókegyedről van szó, hanem az összesről. Nem lehet egyetlen pók állat, a többi meg valami más. Ezért jó a mondat úgy, ahogy van. ;)

༼ つ ◕_◕ ༽つ

March 1, 2014

TinaNagyto

Vagyis aki szerkesztette nem tudja a helyesírás szabályait

April 15, 2019

TthKlmn

A pókról van szó ami the spider is an animal de lehet the spiders are animals.

May 31, 2018

Brigi336174

Hát ez az! :)

September 26, 2018

Nikacicc

De ha én fordítanám így visszafelé akkor persze nem fogadja el

September 7, 2018

Nikacicc

Ez megtévesztő és tesztben külön bosszantó.Szerintem elírták,másként nem korrekt.

September 7, 2018

letti.berk

Nem tudtam ki mondani:-) :-) :-)

June 28, 2014

nkatika

Általános, olyasmi, mint egy fogalom meghatározása. Nem konkrét, jó az "a" és az "an" páros.

February 13, 2014

DoraGyetva

"Nem gondoltam volna hogy a pók egy állat!"

November 23, 2017

DoraGyetva

Nehéz volt!XD

November 23, 2017

TthKlmn

Eddig soha, de most miért csinálják ezt? Milyen nehéz kitenni a the spider verziót? Talán megváltoztak a névmások jelentése?Talán a pók az az állat ami miatt megváltozik minden?

May 31, 2018

TthKlmn

The spider is an animal!!!

May 31, 2018

TthKlmn

The spider, The spider, The spider........!!!

June 15, 2018

GerleiIstv

Miért nem: "The spider …"?

July 5, 2018

TthKlmn

The spider = a pók A spider = egy pók,vagy már ez sem igaz, amit eddig tanult a polgár az már nem jó?

July 8, 2018

TthKlmn

Ez kérem egy humoreszk!!!

July 8, 2018

Erikkrs

Pok

September 4, 2018

KatalinPas2

The spider: a pók---a spíder: egy pók Miért nem fogadta el?

September 8, 2018

Nefelejcs1

Buta vagy!

December 5, 2018

PrikrillBarbara

Egy pók az egy állat...

January 3, 2019

ZsuzsannaS637245

The spider kellene. Így azt jelenti hogy egy pók az egy állat.

January 14, 2019

LauterJudi

The spider is an animal. A pók egy állat.

February 5, 2019

kery888

A spider az egy pók

May 30, 2019

PA.14

"The" lenne a helyes!

July 6, 2019

Lujza426851

"The" lenne a helyes ebben az esetben, nem az "A". Egyetértek boszi999-cel!

August 10, 2019

NtzO21

A-egy, the-a......

September 6, 2019

rEnglishKate

tééényleg??? ti tudtátok,hogy a pók állat???XD ((:

January 5, 2015

boco05

Igen én tudtam,te nem tudom hogy vagy ezzel de én tudtam

February 25, 2016

DoraGyetva

Nem

November 23, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.