"Es ist eine Speisekarte."

Çeviri:O bir menü.

June 19, 2016

4 Yorum


humetin

Es ist eine Speisekarte, das wir noch nicht gelesen haben.

April 25, 2018

eee760448

"O bir yemek listesi" olabilir miydı

August 14, 2019

Feyza7

'Bu bir menü.'' doğru kabul edilmesi, ''O bir menü.'' cümlesinin yanlış kabul edilmesi lazım. Canlı olmayanlar için 'bu' zamiri kullanılır, 'o' değil. Rapor ettim.

June 19, 2016

MeteUlku

"Bu" işaret zamiridir, bir şeyi işaret eder. "O" ise kişi zamiridir, kişilerin isimlerinin yerlerine kullanılabilir.

  • "Bu bir menü." = "Das ist eine Speisekarte."
June 19, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.