1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A lánynál vannak a tányérok."

"A lánynál vannak a tányérok."

Fordítás:The girl has the plates.

January 30, 2014

20 hozzászólás


KuruczTom

Egyszerű mondat mégis többféleképpen fordítható. Sajnos úgy tűnik az ilyen eseteket hibának kezeli a rendszer, bár lehet, hogy később korrigál.


dexyy

Ez a mondat szerintem nem ugyanazt jelenti, szószerinti fordításban az angol kifejezés ezt jelenti: A lánynak vannak tányérjai.


mate86

Nem, ezt egyféleképpen lehet csak fordítani. Ha azt akarod mondani, hogy "A lánynak vannak tányérjai.", akkor az úgy hangzik, hogy "The girl has plates.", vagyis a "the" határozott névelő nélkül.


miklos.balazs

Akkor hogy fordítanád le angolra azt, hogy a lánynál vannak a tányérok? (Egyébként de, azt is jelenti.)


szmilkomarta

Pontosan ugy irtam le ahogy alul latom, megsem fogadta el. :(


Bonifc5

Sajnos, ez a "rendszer" hibája. Nem javították ki 5 év alatt...


Verus81

Bejeloltem mind kettot ami ugyan az volt es ki irta ugyanazt hogy nem jo mivan?


7-mateo-7

Nálam meg lingotok. :) :D :)


AndrsV1

Hát a nál nél ragokat hiányolom...


AttilaHerc

Hát ne hiányold! Nem lehet a magyar nyelv logikáját ráhúzni az angolra. Némely kifejezést teljesen máshogy használnak, mint mi, de ez hozzá tartozik egy-egy nyelv egyediségéhez. Ráadásul általában a magyar az, amelyik kilóg a többi nyelvtől.


AndrsV1

Jogos.... Mindent agyon ragozunk.... Sokszor magunk sem tudjuk mit miért használunk úgy ahogy...


Beerminator

Én azért tudom ☺


Bonifc5

Itt a két mondat mást jelent. Tehát, nem a magyar nyelvvel van a baj, mivel magyarul árnyaltabban lehet kifejezni sok mindent. Sőt, ezért tökéletesebb még az orosz nyelv is, mint az angol.


denberke

Én csak azt nem tudom, hogy mikor "have" és mikor "has"! Valaki leírná szépen kérem!


miklos.balazs

Egyes szám harmadik személy (ő) = has. Minden más eset = have.


denberke

Köszönöm :)


7-mateo-7

Ezt én sem tudom nagyon.


ZoltanPart

The girl owns the plates. Szerintem ez is helyes.


7-mateo-7

Ezt írjad inkább magyarul !!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.