"Wiem, że to nowe."

Tłumaczenie:I know it is recent.

4 lata temu

11 komentarzy


gizzard123
gizzard123

"I know it is new". Tez dobrze.

3 lata temu

RomanPacio
RomanPacio

w zakładce -dyskusje- podajecie odpowiedź - i know it is recent- na stronie z tłumaczeniem/pytaniem podajecie prawidłową odpowiedź - i know that is recent', która odpowiedź jest bliższa prawdy i jak tłumaczymy słowo 'it'

4 lata temu

yetyyety2

I knew that it is new- dlaczego zglsilo ze to blad....?

5 miesięcy temu

yetyyety2

Ok. Nie ma pytania powinno byc pewnie I know....-literowka:-)

5 miesięcy temu

Rafa162718

A GDZIE ZNAJDĘ SŁOWO NOWE? TA APLIKACJA JEST CORAZ GORSZA. W CIAGU 5 MIN DWA BŁĘDY ZNALAZŁEM...

7 miesięcy temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

ze is this here but can it be that

4 lata temu

Yola448704

Jack.Elliot, in general, "że" has nothing to do with the meaning of "this or "that", but it is sitting in the same spot as THAT in many common phrases like: "I know THAT...", " I hope THAT...", "I think THAT..."

I KNOW THAT - Wiem, że
I KNOW ------ - Wiem, że (in Polish you cannot drop "że")
I KNOW THAT it is recent - WIEM, ŻE to jest nowe / WIEM, ŻE to nowe
I KNOW ------ it is recent - WIEM, ŻE to jest nowe / WIEM, ŻE to nowe

8 miesięcy temu

dmic

:-) kto lubi te zadanie bo ja tak

3 lata temu

Yola448704

dmic, TO ZDANIE jest naprawdę świetne!
Po polsku mówi się: TO (jedno) zdanie, TE (dwa, trzy...) zdania.

to like - lubić, podobać się
W języku polskim, niektóre rzeczy się lubi, niektóre rzeczy mogą się podobać. Na ogół lubi się ludzi i takie rzeczy, z którymi ma się częsty kontakt albo przez dłuższy czas. Jeśli chodzi o zdanie, to może się ono podobać.

Aby Twoje zdanie miało sens po polsku, można je powiedzieć tak:

:-) Komu jeszcze podoba się to zdanie? Bo mnie bardzo!

8 miesięcy temu

GrzegorzKm

Czemu nie i know it recent

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W języku polskim możemy często pominąć czasownik być, np. Wiem, że to (jest) nowe.
Po angielsku nie możemy jednak tak zrobić i czasownik is musi znaleźć się w tym zdaniu:
I know it is recent.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.