"A barátom és én megérintettünk egy elefántot."

Fordítás:My friend and I touched an elephant.

4 éve

12 hozzászólás


Zuzu_Petals

A boyfriend is jó lehet.

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Bejelentettem helyesnek.

4 éve

SD-77
SD-77

Ha ez nem furcsa mondat akkor nem tudom mi...

4 éve

morvaizoli

My friend and me akkor nem helyes?

4 éve

atomjani

A me szerintem engem-et jelenti.

4 éve

SD-77
SD-77

A "me" az nem helyes. Az ez lenne: "A barátom és engem megérintettünk egy elefántot." A "my friend and I" a helyes.

4 éve

clouddragon

szerintem helyes, jelentettem is :)

4 éve

Metatron36

Nos, szlengben helyes, de itt nem azt tanuljuk

4 éve

Tompi76

Abszolút helyes, és én is jelentettem. Atomjani, a "me" valóban jelenti azt, hogy "engem", de nyomatékosító névmásként "én"-t jelent. "you and me" hányszor lehet ezt hallani pl dalszövegekben :-) Másik példa, ha mondjuk azt mondják, mosogass el, és erre visszakérdezel, hogy ÉN?, akkor is a "me"-t használod.

4 éve

zsalica

Nos egy kicsit elgondolkoztam ezt lehetne úgy is, hogy : My friend and me...... Kérlek okositsatok ki. Végig olvastam a hozzászólásokat, és többen két félét mondtatok. :)

4 éve

zetorka

itt egyesek szerint lehet, angol tanító oldalak szerint meg nem az, döntsd el kinek hiszel ;) én mondjuk azért tanároknak csak jobban hiszek, szóval ha olyan oldalon amit direkt angol tanításra üzemeltetnek azt mondják, hogy nem helyes akkor elhiszem nekik, mert nem szlengben akarok megtanulni hanem helyesen

"I am the subject of the sentence, but the object of the sentence is me." "I" ha én vagyok az alany "me" ha én vagyok a tárgy a mondatban "my friend and i ....." itt biza alanyok vagyunk

4 éve

KissHajnalka

Köszi ! Végre egy helyes válasz

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.