"I looked for it."

Překlad:Hledal jsem to.

před 2 roky

10 komentářů


JanLelek

Proc nemuze byt videl jsem to

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ze dvou duvodu.

za prve je rozdil mezi videt a koukat se. Muj manzel kouka do lednice, ale stejne to maslo ve predu, nahore nevidi. Tedy rozdil mezi look (koukat se) a see (videt).

a take proto, ze zde je tzv. frazove sloveso 'look for', ktere znamena 'hledat', tedy 'koukat po necem' (Ale v zadnem pripade ve smyslu 'koukal po holkach')

před 2 roky

Filomena.Prvni

"Hleděl jsem na to (celý zkoprnělý)". "Viděl jsem to." by bylo oboje se slovesem "see"? Protože ony věty jsou významově poněkud rozdílné. Díky za odpověď.

před 11 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady je cela rada slov, kterym by rodily mluvci dal, pravdepodobne, prednost pred LOOK u vety "hledel jsem na to cely zkoprnely". Nejpravdepodobnejsi se mi zda WATCH, tedy sledovat. Nebo STARE, tedy zirat. Tato dve slovesa se daji pouzit v minulem case i v minulem case prubehovem. LOOK ale je vice o 'podivat', takze na ten minuly cas by to chtelo prubeh, aby se vyjadril fakt, ze ta zkoprnelost chvili trvala.

před 2 měsíci

Jakub968861

Muze tu byt : searched

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady se ale jedna o preklad do cestiny... Ve zpetnem prekladu to prijimame

před 1 rokem

Jakub968861

Ja vim ále jen jsem chtel vede jestli se tato slovesa daji zcela zamnenit a nebo je to jako je v cestine treba: hledat , prohledavat a patrat ..

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Search je vice o patrani, ale oproti cestine, kde po klicich od auta vetsinou nepatrate, v AJ klidne ano.

před 1 rokem

hofik2
hofik2

"Já to hledal" být nemůže?

před 2 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Nemuze. Spisovna cestina vyzaduje v minulem case pouziti slovesa BYT v prislusnem tvaru, krome 3. osoby. Takze JSEM tam byt musi

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.