Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I looked for it."

Překlad:Hledal jsem to.

0
před 2 roky

10 komentářů


JanLelek

Proc nemuze byt videl jsem to

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ze dvou duvodu.

za prve je rozdil mezi videt a koukat se. Muj manzel kouka do lednice, ale stejne to maslo ve predu, nahore nevidi. Tedy rozdil mezi look (koukat se) a see (videt).

a take proto, ze zde je tzv. frazove sloveso 'look for', ktere znamena 'hledat', tedy 'koukat po necem' (Ale v zadnem pripade ve smyslu 'koukal po holkach')

1
Odpovědětpřed 2 roky

Filomena.Prvni

"Hleděl jsem na to (celý zkoprnělý)". "Viděl jsem to." by bylo oboje se slovesem "see"? Protože ony věty jsou významově poněkud rozdílné. Díky za odpověď.

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady je cela rada slov, kterym by rodily mluvci dal, pravdepodobne, prednost pred LOOK u vety "hledel jsem na to cely zkoprnely". Nejpravdepodobnejsi se mi zda WATCH, tedy sledovat. Nebo STARE, tedy zirat. Tato dve slovesa se daji pouzit v minulem case i v minulem case prubehovem. LOOK ale je vice o 'podivat', takze na ten minuly cas by to chtelo prubeh, aby se vyjadril fakt, ze ta zkoprnelost chvili trvala.

0
Odpovědětpřed 1 týdnem

Jakub968861

Muze tu byt : searched

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tady se ale jedna o preklad do cestiny... Ve zpetnem prekladu to prijimame

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jakub968861

Ja vim ále jen jsem chtel vede jestli se tato slovesa daji zcela zamnenit a nebo je to jako je v cestine treba: hledat , prohledavat a patrat ..

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Search je vice o patrani, ale oproti cestine, kde po klicich od auta vetsinou nepatrate, v AJ klidne ano.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

hofik2
hofik2

"Já to hledal" být nemůže?

0
Odpovědětpřed 1 týdnem

kacenka9
kacenka9
Mod

Nemuze. Spisovna cestina vyzaduje v minulem case pouziti slovesa BYT v prislusnem tvaru, krome 3. osoby. Takze JSEM tam byt musi

0
Odpovědětpřed 1 týdnem