A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He walks with my sister."

Fordítás:A nővéremmel sétál.

4 éve

9 hozzászólás


gyrv84

a sister az nem jelenti azt hogy idősebb, csak annyit hogy lány testvér, vagyis lehet a huga is.

4 éve

miklos.balazs

Ha nem fogadta el a rendszer, jelentsd

4 éve

bizanc

Én is ezt mondom, nekem sem fogadta el a lánytestvért, jelentettem is :P

4 éve

torsien

ő sétál a nővéremmel ezt miért nem fogadja el máshol ezt a verziót pedig elfogadja

4 éve

Lehelqe

A testvéremmel sétál. Ezt sem fogadja el...

3 éve

EdemWe

Én azt írtam, hogy a nővéremmel jár. A "walk" szót nem használja az angol nyelv ebben az aspektusban, mint a magyar nyelv?

2 éve

miklos.balazs

Valóban. Abban az aspektusban "he is dating my sister".

2 éve

EdemWe

Köszi szépen a választ.

2 éve

WiedermannD

Hajszál pontosan ezt írtam, és nem fogadta el!

4 hónapja