"He walks with my sister."

Fordítás:A nővéremmel sétál.

January 30, 2014

9 hozzászólás


gyrv84

a sister az nem jelenti azt hogy idősebb, csak annyit hogy lány testvér, vagyis lehet a huga is.

January 30, 2014

miklos.balazs

Ha nem fogadta el a rendszer, jelentsd

January 30, 2014

bizanc

Én is ezt mondom, nekem sem fogadta el a lánytestvért, jelentettem is :P

February 21, 2014

torsien

ő sétál a nővéremmel ezt miért nem fogadja el máshol ezt a verziót pedig elfogadja

February 20, 2014

Lehelqe

A testvéremmel sétál. Ezt sem fogadja el...

March 30, 2015

EdemWe

Én azt írtam, hogy a nővéremmel jár. A "walk" szót nem használja az angol nyelv ebben az aspektusban, mint a magyar nyelv?

November 11, 2015

miklos.balazs

Valóban. Abban az aspektusban "he is dating my sister".

November 11, 2015

EdemWe

Köszi szépen a választ.

November 12, 2015

WiedermannD

Hajszál pontosan ezt írtam, és nem fogadta el!

June 11, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.