1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We cook fish on Fridays."

"We cook fish on Fridays."

Fordítás:Halat főzünk péntekenként.

January 30, 2014

38 hozzászólás


SamodaiZsolt

A halat nem főzik, hanem sütik. kapásból azt írtam, hogy "péntekenként halat sütünk".


keep2000

És a halászlé? :-)


Howarju

...panírozva, jól átsütve! Kedvencem!


CsillaMegyeri

a harcsa paprikást főzik, de most komolyan , én is kérem vissza a szívecskémet


atomjani

Lehet főzni is. Igaz valóban sütni szokták.


Korondyolga

kérdésem ez nem angol tanulás? vagy főzőcske, mert azt nem kérem


Peti919002

ami hús lehet főzni sütni! Nem rossz, de lehet hogy angolban nincs is olyan hogy sütni csak főzni ami azt jelenti hogy főzni sütni cook!


csilla0101

to cook -főzni, to bake -sütni Azért nem annyira szegény az angol szókincs :)


ironcameleon

Többféle sütési mód is van az angol nyelvben.


WandaZubcsik

Kérem vissza a szívemet mert az péntekenként és nem péntekentként!!!!


atomjani

Azt már nem kapod vissza. :-)


Katabakacsi

sokszor járok így.. de PéntekenT ----ként?


jcsabax

Én neked adom a szívem. :D


aserban74

Na bammeg társkeresö lol.


Metatron36

Emberek ne akadjatok fenn ilyeneken, ez még BÉTA verzió. Ha hiba van, jelentsétek.


BeroSzilard

a súgóban a Cook-hoz a sütni is Szerepel -..


csilla69

szerepel, de a "süt" az nem a "fry"?


somvirag

Jelentettem a felesleges "t"-t.


mirellapap

Ez a péntekente szo számomra érrelmetlen, soha ne.m hallottam még ezt a szot. Nekem ugy érttelmes, hogy péntekenként de igy...


Tamas51

A "péntekente" szó nem tudom miért helytelen de én gyakran hallom használni és egyáltalán nem bántja a fülem. A nyelv már csak ilyen. Biztosan nagyon fiatal vagy még azért nem hallottad még soha. Az általad használt "érrelmetlen" , "érttelmes" és "szot" szavak azonban hajlott korom ellenére is újszerűen hatnak. Kétségtelen, hogy a helyesírás javító is hibásnak jelzi ezzel szemben én meg az ott ajánlott megoldással nem találkoztam, úgymint "pénteken-te" A "péntekentként"-et én is hibásnak tartom. Nagyon rosszul hangzik


ironcameleon

naponta - hetente - havonta - évente
hétfőnként, keddenként .... péntekenként - Nem "péntekente"
másodpercenként - percenként - óránként - Nem "óránta"


aserban74

Ezt lealáztad. :))) Az automatikus hibajavító pont azért van az okostelefonokon és a munkaállomásokon, hogy kijavítsa helyettünk a hibát, ami általában egy értelmező kéziszótár adatbázisából dolgozik. Ennek ellenére ilyen böszmeségeket leírni valóban, akinek válaszoltál nagyon meleg. A fiatal generáció hamarosan olvasni sem fog tudni. Hiszen ott az okostelefon, majd az olvas helyettük.


bettyd82

Sokszor elovasva a válaszomat is arra jutok, hogy helyesen írtam. Mégsem fogadta el.


Levente5

én ezt irtam " halat főzünk pénteken" nem ugyanaz?


MPetra1

az "on Fridays" végén az "-s" jelzi, hogy péntekenként, ha "-s" nélkül lenne, akkor helyes lenne a te megoldásod is


bneeva1

Köszi végre egy értemes ember,aki magyaráz


RonaldoHUN

Már másodszor futok bele abba a hibába, hogy hozza a "süt" igét amikor ráviszem az egeret a cook szóra, de fordításnál nem fogadja el.


ZsoltMlado

"Halat sütünk péntekenként."- már elfogadja!:-)


Serpente2

Péntekentként.... szép magyar szó... :)


alex07251

Arról, már nem is beszélve, hogy mennyire "életszerű" ez a sok szöveg! Nagy kedvencem, ebben a témában: "Addig, nem, amíg nem mondod, hogyan szeretsz engem." Mire gondolt a szövegíró...?


Korondyolga

péntekenként ez nagyon magyartalan hatik hetik a magyarban NEm használtatik bocsi gép


Korondyolga

szerinted ezt mondja a magyar......hát nem pl.péntekente, nem szebb kicsim.Ági vagyok


bardospince

Az összes többesszám " s" -e nem hallható. Nem csak itt.


bardospince

Az s hangot sose hallani!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.