Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Lütfen bize ailenizden bahsedin."

Çeviri:Please tell us about your family.

4 yıl önce

16 Yorum


luexolu-

Please talk about your family olmaz mi

4 yıl önce

t.pirneci

talk about kullanılamaz mı ?

4 yıl önce

CGTYKY37

Talk about ''hakkında konuş'' anlamına gelir.Sokakta konuşurken sıkıntı olmaz ama tell us kalıbını burada kullanırsan daha güzel olur.

3 yıl önce

msimlaa

Talk about your family to us neden olmuyor?

4 yıl önce

kumsal528082

Ne biliyim

8 ay önce

melihjoe

Bize yani us kelimesini cümlede hangi iki kelime arasına yazmam gerektiği konusunda kararsız kalıyorum. ne tavsiye edersiniz

4 yıl önce

CGTYKY37

Us kelimesi genelde sonda kullanılır ama ingilizcede iki cümlenin yerini değiştirildiğinde anlam bozulmaz.Bu yüzden cümleye göre değişkenlik gösterir diyorum.Pratik yaparsan anlarsın çok zor değil.

3 yıl önce

drcn21

talk about da kabul edilmeli ilgilenilsin lütfen

2 yıl önce

di_mermaid

Tell yerine mention da kullanılamaz mı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

bazen kullanılabilir ama duruma göre başka edatlar alması gerekir (örn: he mentioned his family to me). Ama bi de burada "bahsetmek" derken uzun uzun anlatma ima ediliyor; "mention"un anlamı gerçekten 2 saniyede bir şeyi söyleyip geçmek.

4 yıl önce

tugberkcelik

Bende mention dedim

4 yıl önce

ygoksela

Peki " Please tell us from your family." olmaz mı? Olmazsa neden olmaz ey üstadlar.

4 yıl önce

tugberkcelik

About burda hakkinda anlamı katiyor...yani soru soran aileniz hakkinda bahsedin demek istemis zaten from genelde yer anlamı veriyor ;from ankara to istanbul gibiydi....ama bi bilene sorun

4 yıl önce

Ademall

burada özne olarak you kullanilda olmaz mi ki?

3 yıl önce

btldrvs

please talk about your family for us kabul edilmesi gerekir hata var

2 yıl önce

ozzy616719

Bir tane cümle konulmuş, sanki ingilizce matematik formulü, 50 türlü yazdım hiçbirini kabul etmedi.

4 ay önce