"The plates are ours."

Fordítás:A tányérok a mieink.

January 30, 2014

49 hozzászólás


Takker42

Ez így szerintem is magyartalan

February 1, 2014

gabor122000

szerintm is

August 27, 2014

GrtaHarsny

Egyetértek!Soh a nem hallottam még így.

February 9, 2014

Rka958150

Én már hallottam ijet

December 10, 2015

h0wReYa

A mi tányérjaink. - szerintem

January 30, 2014

bori.varga

Nem, mert ott van az " are" , ami hangsúlyozza, hogy a mieink, nem másé, így a helyes mondat : " A tányérok a mieink. (Nem másé)"

February 19, 2014

securion

Magyarul, 'a tányérok a miénk'. (Nem másé)

March 14, 2015

miklos.balazs

A "miénk" nem tartalmaz többesszámot

March 15, 2015

securion

Szerinted a mi egyesszám? Szerintem többesszám első személy.

March 15, 2015

miklos.balazs

http://hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A9vm%C3%A1s

Ha nem beszéled a magyar nyelvet elég változatosan legalább ne legyél rajt felháborodva, hogy más igen.

March 15, 2015

securion

enyém, tied, övé,

miénk, tietek, övék.

A magyar nem használja, hogy enyéim, tieid, övéi.

Habár a nyelvünk zsenialitásából adódóan tudjuk értelmezni ezt is. Többes szám harmadik személyben hogy mondanád? Övéitek? Ez vicc!

March 15, 2015

miklos.balazs

Az "Our plates" lenne.

January 30, 2014

GrtaHarsny

Kétfèleképpen is meg lehet írni

February 9, 2014

miklos.balazs

Úgymint?

February 11, 2014

NagyMilanAttila

Miéink... LoL! :D

February 2, 2014

Zutam

Szerintem is magyartalan a fenti fordítás. Ezt a mondatot én így megfogalmazva még nem hallottam.

February 1, 2014

reka0725

ez így tényleg "magyartalan" fordítás lenne de ide az van írva hogy a mieink

March 2, 2014

animanika

A mi tányérjaink Miért nem jó?????

May 10, 2014

Nitram.

Az "are" miatt. "A mi tányérjaink" -> "our plates"

"A tányérok a mieink." -> "the plates are ours"

May 10, 2014

dmMartincs

Borzalmasan érthetetlen....

June 24, 2014

gammagt

Ez olyan mint a 'fiaiéi'? :-))))

February 4, 2014

matyaska1

Szerintem egyszerűen '' a tányérjaink''

February 5, 2014

Harga

'' a tányérjaink'' - our plates

March 2, 2014

fuzilaura

ezek a mi tányérjaink

February 8, 2014

miklos.balazs

"These are our plates."

February 9, 2014

NagyAtilla

A tányérok mieink.. Mi baj van ezzel ?

February 10, 2014

miklos.balazs

Hiányzik egy névelő

February 11, 2014

Leslie_B

Én csak lassítva értettem az are szócskát, amúgy elhadarta számomra :(

February 11, 2014

monika.oro

A tányérok a miénkek. -.-"

February 23, 2014

HannaNapsu

Mi az hogy miéink?

March 3, 2014

KuchiVeron

mieink nincs is a magyar helyesírási szótárba te idióta!!!!!!! miattad buktam el megint

June 13, 2014

annapannaorsolya

Szamit is me?

July 19, 2014

Incurka

Miéink? Ez milyen tájszólás? Nyelvtanilag helytelen.

August 27, 2014

GyurcsekNorbert

miéink? Ez a jó válasz?

September 8, 2014

reniij

Loool maaar mindig elbukom

September 9, 2014

zolitech

"A tányérok a miénk" miért nem jó?

September 27, 2014

JnosnBnczk

a tányérjaink - mért nem jó?

December 28, 2014

Cypresss

A "MIÉINK"???? Úgy érzem felesleges volt az elmúlt húsz év folyamatos olvasása...

Azt pedig különösképpen inkorrektnek érzem, hogy emiatt pontlevonást kapok.

January 18, 2015

rucza

A magyarban nincsen olyan, hogy "miéink". "Miénk" van.

January 24, 2015

rajdi

A tányérok a mienk! A mieink az a Magyar válogatott baxki!

March 6, 2015

Jastin76

Szerintem meg nem nagyon értettem mit mond. 30 sec enter az jöhet a büntető:)

February 7, 2014

AladrFodor

a tányér és a tál....mi a különbség?

February 14, 2014

miklos.balazs

A tál mélyebb és több dolog fér el benne

February 15, 2014

Somodig

A mi tányéraink....

February 15, 2014

Harga

A mi tányéraink.... - ugyanaz mint: a tányérjaink - angolul: our plates

Magyarul a ragozás miatt gyakran nem kötelező a személyes névmás.

March 2, 2014

TucsekRoland

A véleményem nekem is az, hogy "Magyartalan".

February 21, 2014

hb433

Ha már magyartalan, akkor kis kezdőbetűvel.

March 6, 2014

TucsekRoland

Örülök ,hogy neked ennyi a maximális amit kitudtál hozni a témával kapcsolatban.

March 6, 2014

Csacsika2

nincs olyan szó, hogy : miéink !

January 14, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.