1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She eats an apple."

"She eats an apple."

Çeviri:O bir elma yer.

January 30, 2014

102 Yorum


Azubekahmet

"She" yi neden kız olarak kabul etmiyor?


lara396321

Türkçe düşünme She/it/he ( bizdeki o anlamına gelir ) O kız demek istersen "she". O erkek demek istersen "he" yi , bir nesne veya hayvanı o diye hitap edeceksen de "it" kullanilir. Umarim aciklayici olmuştur.


SinanOzkan1

O kız demek '' the girl'' demek değil mi.


zehra548997

Evt krdesim aferin ogrenmissin


AdaBerayYa

Ahmet Özbek she kız demek değil she o demek kız girl demek


ingilizceu10

She o olarak söyleniyo girl kız olarak kullanılır


sahra21506

O 'dur o. She = o (kız) kız =girl


kturedi6

Sen pro değil, krosun.


batuhankra5

Bende kabul ediyor


zehra548997

Gerizekali she o demek daha ingilizceyi bilmiyosun ogrenmeye gelmissin ve ogrenemiyosun mal


sraNur18

She kız demek deyelde oyüzden olabilirmi!!she "o"demek diye biliyorum


hasibw

Çünkü "She" kız demek değildir, kızlar için kullanılan "O" anlamına gelir


nurayzdama

She ingilizcede "o" anlamına gelir


MerveBkkl

Eats deki s takisinin islevi nedir? Ben bir elma yerim derken , I eat.. Oluyor ?


Selcen_Ozturk

geniş zmaanda 3. tekil şahısta


AsLaNSavasmaN

Geniş zamanda 3.tekil şahıs cümlelerinde does'in s'si fiile eklenir.


lara396321

He she it gördüğün zaman fiillere ' s ' takısını koyuyosun. Ayriyetten
Daha aciklayici olmasi icin genis zamanda "do/does " kullaniyoruz bir tane cumle kuralim. • I go to school• ( ben okula giderim ) • you go to school• ( sen okula gidersin ) • they go to school• ( onlar okula giderler ) • we go to school • ( biz okula gideriz ) { Not: araya am is are gelmez genış zamanda } Simdide He/she/it e bakalim. • he goes to school • ( O [erkek] okula gider ) • she goes to school• ( O [kız] okula gider ) • It wants to play everyday• ( o her gün oyun oynamak ister ) SORULARA GELIRSEK • I you we they• do kullanilir. • he she it• does kullanılır Ve sorularda fiilere koyduğumuz " es eki düşer ". Soru cumlelerine bakalım.

DO YOU KNOW? (taniyor musun?) DO I KNOW YOU? (Tanıyor muyum seni?) DO THEY KNOW? ( tanıyorlar mi?) DO WE KNOW? (Tanıyor musunuz?) DOES HE KNOW? DOES SHE KNOW? DOES IT DRINK MILK? ( o süt içer mi?)

Olumsuzlarda ise ° I they you we ° don't alır ken he she it de doesn't alır. Ayrıca olumlu cümlede fiile "es" gelmesi olumsuz ve soruda gelecegi anlamina gelmez. He she it için olumlu cumlede plays olurken soru ve olumsuzlarda yalın halinde kalir "play".


ZehraOzecoglu

Ben ,sen ,biz,siz haricinde fiile s takısı geliyor yani 3.şahıslarda fiile s takısı geliyor


sahra21506

Birinci sınıf bile biliyor madem ismini hello koydun bari helloyu bil


Nur295690

Geniş zamanda olumlu cümlelere geliyor


arAyta1

She he it te s takisi olur


Kazmgraski

3.tekilşahısta s takısı konmalı


MuhammedCe1

An i bir olarak yaziom kabhletmio


DjLadySee

She = O an=bir eats=yer apple=elma


blaxis94

"O elma yer" kabul edilirken "O elmayı yer" neden kabul edilmiyor anlamadım


Selcen_Ozturk

arada fark var çünkü, belirli elma belirsiz elma https://www.duolingo.com/comment/1646458


AsLaNSavasmaN

The apple dememiş ki an apple demiş.


Tugruly14

to olsaydı dediginiz gibi olurdu


turguturgut

hâlâ s takısının manasını kavrayamamak çok üzücü..bunun ingilizce ile alakası yokki bu kendi dilimizde de olan bir mantık olayı.. "su içer" ile "suyu içer" aynı mı ?


metinozturk

Nasıl cok kolay


ilayda730

Es takasıu nasıl yapılıyor ?ben bir elma yerim derken I EAT oluyoo.. ?


Sannnnem

I/You/We/They de "s" takısı almaz. He/She/It de "s" takısı gelir.


ilayda730

Es takasıu nasıl yapılıyor ?ben bir elma yerim derken I EAT oluyoo.. ?


34y

O denildiği zaman erkek olarak ta anlaşılabilir. kız olarak neden kabul edilmedi


anik4410

çok hızlı söylüyor


womenengilsh

Simple present times(GENİŞ ZAMAN)

I
You =? Does verb We = +(posative)verb's They =-(NAGATİVE)don't verb's

NOT:EŞİTTİRLER I İÇİN DE YOU İÇİNDE WE VE THEY İÇİN DE GEÇERLİDİR


womenengilsh

Düzenliydi fakat paylaşınca bozulmuş


berra430700

Ya ben daha yeniyim ve yapamıyorum


Beceriksiz4

Fena degil alistirmalari iyi


keremcakas

"She eats apple" da olurmu? Yani "O bir elma yer " yerine "O elma yer" daha mantikli degilmi?


irem199542

Bisey sorcam "a" ve " an " nasil ayirt edilecek acaba


irem199542

Berra bazi seyleri bilmediklerini yanlis yap kafadan yap sonra dogrularini gosterince soruyu ve cevabini not et


TufanAlya

O kiz elma yer yazdim olmadi


yassaremre

Benim doğru she eat an apple olcaktı


gizem177822

She kiz demek amaaaa


Ece1169

She yi neden kiz yerine o olarak sayiyor ve bizi sasirtmak icin oraya kizi da koymuslar


irmakingilizce
  1. Tekil şahısta olumlu cümlelerde s takısı gelir.

Fatmanur41781

She eats an apple yi söylüyorum anlamiyor... Cok garip..


Efenal5

Merve bak eats o yer eat yerim


BETL83151

Neden ''she''yi kabul etmiyor????


eye308685

Ben "o elma yer yazdım" kabul etti


mit408329

Çok iyi program


BediaNil

O kız elma yer yazdım yanlış


BediaNil

O elma yer de olıyor


umit347118

ear kelimesi varmi burda oyle gistsriliyor


IslamYesil

O yer bir elma olmazmı


arWEI7

Doğru diyom bu yanlış sayıyo


hsna2626

Gençler o cumleyi söyleyeceksin mesela she eats an apple mı dedi onu diyeceksin o cumleyi


seymur612932

Efem she o demekdir (kadin cinsinden)


iclal271933

She eats an apple derken neden a demek yerine an kullanıyor


mer615511

Oyun çok güzel tavsiye ederim


baransel123

o bir elma yer yazdım doğru cevap olmasına rağmen kabul etmedi


SERPLYILDI

Güzel hep doğru bilince zevkli oluyo


OuzBey3

Abi İngilizce yaziyoruz


Sdmddi

She İngilizce'de o demektir tek anlamlıdır erkekler için değil kız olanlar adına kullanılı

Örnek: She drinks (present simple) a wine

O şarap içer

Anlamına gelir fakat she kullanımı kızlar için o dur


aydin.avcii

Uyku haliyle kız yer dedim ya la


Elif432121

Cümeyi doğru tercüme ettim ama doğru sayılmadı ayrieten de doğrusunu gösterirkende de benimkinin aynısını gösterdi


Hakan881702

ARKADAŞLAR BAZILARINDA EAT(S) VE DRINK(S) YANİ SONLARINA ''S'' NEDEN GELİYOR??


Nursena187602

O yer bir elma olmuycakmı ya o


NeslihanErkut

Ben o kız bir elma yer dedim hata verdi. She kız olduğunu belirtmek icin konuluyor zaten. Neden hata verdi?


SinanOzkan1

O bir elma yiyor deseydik yani şimdiki zaman olarak, cümlede fark ne olurdu?


E110220104a

Ben süylüyom anlamıyo


zehra624346

Bu sesli soylememizi istedigi seylerde algilamiyor sonrada can azaltiyor nasil algilatabilirim


EmreMertAltay

Şükürler olsun telaffuzumu doğru saydı


muhammed316

Allah aşkına bir koymasak aynı şey ne fark eder


Glsm660659

Dogruyu söylüyorum yanlış kabul ediyor


Smeyye338519

She o kız anlamında fakat o diye geçiyor


abanTosun1

Bu uygulama türkçe anlamıyo


rojan514287

Ben soyluyorum olmuyor ya


Frat57855

Ben biliyommmmmmmmm..


Frat57855

Ben biliyommmmmm.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.