"She eats an apple."

Çeviri:O bir elma yer.

January 30, 2014

88 Yorum


Azubekahmet

"She" yi neden kız olarak kabul etmiyor?

May 4, 2014

lara396321

Türkçe düşünme She/it/he ( bizdeki o anlamına gelir ) O kız demek istersen "she". O erkek demek istersen "he" yi , bir nesne veya hayvanı o diye hitap edeceksen de "it" kullanilir. Umarim aciklayici olmuştur.

July 27, 2017

KrmTRED

Oldu

May 14, 2018

SinanOzkan1

O kız demek '' the girl'' demek değil mi.

September 15, 2019

AdaBerayYa

Ahmet Özbek she kız demek değil she o demek kız girl demek

June 4, 2017

kartalproi

yani she is

February 5, 2018

ErkulKoyun

Ayn kardesim

July 4, 2017

ingilizceu10

She o olarak söyleniyo girl kız olarak kullanılır

November 26, 2017

Emirhan750438

Şhe o demek

June 18, 2017

sahra21506

Emirhan o şhe değil she dir

July 5, 2017

ZGR125445

TÜRKÇEMİZDE BULUNAN NOKTALI HARFLERDEN SADECE İ HARFİ İNGİLİZCEDE VAR . KUYRUKLU HAFLER YOKTUR . İNGİLİZCEDE Ş HARFİ İÇİN S VE H HARFİ YANYANA GETİRİLİR . SAYGILAR EFENDİM ! . .

September 10, 2017

KrmTRED

NEDEN HEPSİNİ BÜYÜK HARFLERLE YAZDIN?

May 14, 2018

sahra21506

O 'dur o. She = o (kız) kız =girl

July 6, 2017

kartalproi

Hi si yi kulan

February 5, 2018

KrmTRED

Sen pro değil, krosun.

May 14, 2018

MerveBkkl

Eats deki s takisinin islevi nedir? Ben bir elma yerim derken , I eat.. Oluyor ?

February 18, 2014

Selcen_Ozturk

geniş zmaanda 3. tekil şahısta

March 2, 2014

AsLaNSavasmaN

Geniş zamanda 3.tekil şahıs cümlelerinde does'in s'si fiile eklenir.

June 27, 2014

ZehraOzecoglu

Ben ,sen ,biz,siz haricinde fiile s takısı geliyor yani 3.şahıslarda fiile s takısı geliyor

September 6, 2014

hello645401

Yani he she ıt

November 13, 2016

sahra21506

Birinci sınıf bile biliyor madem ismini hello koydun bari helloyu bil

July 5, 2017

lara396321

He she it gördüğün zaman fiillere ' s ' takısını koyuyosun. Ayriyetten
Daha aciklayici olmasi icin genis zamanda "do/does " kullaniyoruz bir tane cumle kuralim. • I go to school• ( ben okula giderim ) • you go to school• ( sen okula gidersin ) • they go to school• ( onlar okula giderler ) • we go to school • ( biz okula gideriz ) { Not: araya am is are gelmez genış zamanda } Simdide He/she/it e bakalim. • he goes to school • ( O [erkek] okula gider ) • she goes to school• ( O [kız] okula gider ) • It wants to play everyday• ( o her gün oyun oynamak ister ) SORULARA GELIRSEK • I you we they• do kullanilir. • he she it• does kullanılır Ve sorularda fiilere koyduğumuz " es eki düşer ". Soru cumlelerine bakalım.

DO YOU KNOW? (taniyor musun?) DO I KNOW YOU? (Tanıyor muyum seni?) DO THEY KNOW? ( tanıyorlar mi?) DO WE KNOW? (Tanıyor musunuz?) DOES HE KNOW? DOES SHE KNOW? DOES IT DRINK MILK? ( o süt içer mi?)

Olumsuzlarda ise ° I they you we ° don't alır ken he she it de doesn't alır. Ayrıca olumlu cümlede fiile "es" gelmesi olumsuz ve soruda gelecegi anlamina gelmez. He she it için olumlu cumlede plays olurken soru ve olumsuzlarda yalın halinde kalir "play".

July 27, 2017

Nur295690

Geniş zamanda olumlu cümlelere geliyor

May 31, 2016

arAyta1

She he it te s takisi olur

April 15, 2017

Kazmgraski

3.tekilşahısta s takısı konmalı

March 13, 2014

koray727

Very easy

June 8, 2016

MuhammedCe1

An i bir olarak yaziom kabhletmio

June 25, 2014

DjLadySee

She = O an=bir eats=yer apple=elma

August 12, 2014

alperen515472

O bir elma yer

April 7, 2017

blaxis94

"O elma yer" kabul edilirken "O elmayı yer" neden kabul edilmiyor anlamadım

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

arada fark var çünkü, belirli elma belirsiz elma https://www.duolingo.com/comment/1646458

February 9, 2014

AsLaNSavasmaN

The apple dememiş ki an apple demiş.

June 27, 2014

abanjan

o

July 9, 2014

Tugruly14

to olsaydı dediginiz gibi olurdu

April 11, 2017

turguturgut

hâlâ s takısının manasını kavrayamamak çok üzücü..bunun ingilizce ile alakası yokki bu kendi dilimizde de olan bir mantık olayı.. "su içer" ile "suyu içer" aynı mı ?

July 4, 2014

zeynepneval

Çok kolay

July 4, 2014

zeynepneval

Ben de

July 4, 2014

metinozturk

Nasıl cok kolay

July 4, 2014

enes511

kız elma yer

July 10, 2014

ilayda730

Es takasıu nasıl yapılıyor ?ben bir elma yerim derken I EAT oluyoo.. ?

August 7, 2014

Sannnnem

I/You/We/They de "s" takısı almaz. He/She/It de "s" takısı gelir.

September 3, 2014

ilayda730

Es takasıu nasıl yapılıyor ?ben bir elma yerim derken I EAT oluyoo.. ?

August 7, 2014

34y

O denildiği zaman erkek olarak ta anlaşılabilir. kız olarak neden kabul edilmedi

August 10, 2014

ForceAir

Geniş zaman

September 2, 2014

anik4410

çok hızlı söylüyor

February 18, 2015

womenengilsh

Simple present times(GENİŞ ZAMAN)

I
You =? Does verb We = +(posative)verb's They =-(NAGATİVE)don't verb's

NOT:EŞİTTİRLER I İÇİN DE YOU İÇİNDE WE VE THEY İÇİN DE GEÇERLİDİR

April 13, 2016

womenengilsh

Düzenliydi fakat paylaşınca bozulmuş

April 13, 2016

berra430700

Ya ben daha yeniyim ve yapamıyorum

July 8, 2016

Beceriksiz4

Fena degil alistirmalari iyi

August 13, 2016

keremcakas

"She eats apple" da olurmu? Yani "O bir elma yer " yerine "O elma yer" daha mantikli degilmi?

August 28, 2016

irem199542

Bisey sorcam "a" ve " an " nasil ayirt edilecek acaba

September 1, 2016

irem199542

Berra bazi seyleri bilmediklerini yanlis yap kafadan yap sonra dogrularini gosterince soruyu ve cevabini not et

September 1, 2016

TufanAlya

She kiz ama yani

November 24, 2016

TufanAlya

O kiz elma yer yazdim olmadi

November 24, 2016

yassaremre

Benim doğru she eat an apple olcaktı

December 1, 2016

gizem177822

She kiz demek amaaaa

December 7, 2016

Ece1169

She yi neden kiz yerine o olarak sayiyor ve bizi sasirtmak icin oraya kizi da koymuslar

January 4, 2017

irmakingilizce
  1. Tekil şahısta olumlu cümlelerde s takısı gelir.
January 8, 2017

Fatmanur41781

She eats an apple yi söylüyorum anlamiyor... Cok garip..

February 6, 2017

Efenal5

Merve bak eats o yer eat yerim

February 12, 2017

BETL83151

Neden ''she''yi kabul etmiyor????

March 2, 2017

eye308685

Ben "o elma yer yazdım" kabul etti

March 4, 2017

mit408329

Çok iyi program

March 12, 2017

BediaNil

O kız elma yer yazdım yanlış

March 23, 2017

BediaNil

O elma yer de olıyor

March 23, 2017

alperen515472

O bir elma yer

April 13, 2017

umit347118

ear kelimesi varmi burda oyle gistsriliyor

April 16, 2017

mer527018

kabul etmiyo

April 21, 2017

IslamYesil

O yer bir elma olmazmı

May 21, 2017

sahra21506

Çok saçma

July 6, 2017

arWEI7

Doğru diyom bu yanlış sayıyo

July 20, 2017

hsna2626

Gençler o cumleyi söyleyeceksin mesela she eats an apple mı dedi onu diyeceksin o cumleyi

August 9, 2017

seymur612932

Efem she o demekdir (kadin cinsinden)

August 28, 2017

iclal271933

She eats an apple derken neden a demek yerine an kullanıyor

September 23, 2017

mertkadir6

Çok guzel soru

October 6, 2017

mer615511

Oyun çok güzel tavsiye ederim

January 4, 2018

baransel123

o bir elma yer yazdım doğru cevap olmasına rağmen kabul etmedi

May 5, 2018

SERPLYILDI

Güzel hep doğru bilince zevkli oluyo

May 17, 2018

OuzBey3

Abi İngilizce yaziyoruz

September 21, 2018

Sdmddi

She İngilizce'de o demektir tek anlamlıdır erkekler için değil kız olanlar adına kullanılı

Örnek: She drinks (present simple) a wine

O şarap içer

Anlamına gelir fakat she kullanımı kızlar için o dur

October 22, 2018

aydin.avcii

Uyku haliyle kız yer dedim ya la

December 23, 2018

Elif432121

Cümeyi doğru tercüme ettim ama doğru sayılmadı ayrieten de doğrusunu gösterirkende de benimkinin aynısını gösterdi

March 7, 2019

Hakan881702

ARKADAŞLAR BAZILARINDA EAT(S) VE DRINK(S) YANİ SONLARINA ''S'' NEDEN GELİYOR??

April 27, 2019

Nursena187602

O yer bir elma olmuycakmı ya o

August 2, 2019

NeslihanErkut

Ben o kız bir elma yer dedim hata verdi. She kız olduğunu belirtmek icin konuluyor zaten. Neden hata verdi?

August 26, 2019

irem442619

g

August 29, 2019

SinanOzkan1

O bir elma yiyor deseydik yani şimdiki zaman olarak, cümlede fark ne olurdu?

September 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.