"Girls eat rice."

Fordítás:A lányok rizst esznek.

4 éve

31 hozzászólás


BodnarneMoni

"rizset" ugyanolyan jó, mint a "rizst". Mièrt nem fogadja el?

4 éve

arcsimarcsi68

Igaz

3 éve

csipi94

Nem létező szó' jó, hogy nem ristet :)

3 hónapja

Toncsi66

Nekem is az a gondom, hogy itt most miert nem kell a THE ?

4 éve

01Jo12la52naBi

Nekem is ez a gondom, hogy, hogy kerül oda az "a" betü, mikor angolul nincs odaírva? -de még biztosan keveset tudok....

4 éve

csipi94

Látom akkor másnak is hianyzott a: "the"

3 hónapja

LudnyiEszt

Itt miért nem kell a tge ?

3 hónapja

tomci85

akkor már inkább rizsát :)

4 éve

RobiGoBH

:))

4 éve

kantorkata1

Mit mosolyogsz

2 éve

EmberZold

Nincs is ott (the)a)az) .

4 éve

LaszloHorvath002

Így a fordítás szerintem félrevezető és mint ilyen alapjaiban helytelen!

4 éve

Melinda204423

Lányok rizset esznek, nem pedig A lányok... Mert nincs The

3 hónapja

tuke1984

lányok rizst esznek. hibás ?? hmmm

4 éve

-mate001-

Utálom ezt az appot

4 éve

David.pakozdi

Mért nem fogadja el azt hogy rizset?

4 éve

Rafipop20020630

Hogy az angolt tanuld!!! ;)

3 éve

fruzsko22

rizst=rizset,miért nem fogadja el?!

3 éve

MeliTimoo

Rizset! Miért nem helyes?

2 éve

V.B.S.PETI

Nem ugy mondják hogy rizset?!?!?!?!?!??!!

2 éve

kriszti511637

Mi az hogy "rizst"???

1 éve

csipi94

Kis fehér cucc ami feldagad a vizbe tárgy raggal

3 hónapja

Rencsi16447

Lányok rizst esznek mért kell az A elé - a lányok... -

4 hónapja

zsolt775209

"The" Hol ?elvitte a nyuszika. Minek írunk komment, senki nem szerkeszti a program.

2 hónapja

zsolt775209

Aki szerkeszti a program fogja fel, magyar nyelv tobbfele keppen tud ertelmes mondatott alkotni szavak felcserelesevel. Tobbfele megoldás van. Nem csak 1 mint a puritán angolba.

2 hónapja

RobiGoBH

a lányok rizset esznek variáns miért nem jó?

4 éve

novalogic84

mert olyan szó nincs, hogy "rizset"

4 éve

RobiGoBH

http://www.e-nyelv.hu/2011-02-18/rizst-rizset/

"A magyar nyelv szereti kiejtéskönnyítő magánhangzókkal feloldani a mássalhangzó torlódást, így ebben az esetben is használható a "rizset" forma. Pl.: tűz-tüzet, víz-vizet, hab-habot."

4 éve

novalogic84

ja, akkor én kérek elnézést :)

4 éve

almadinnye

Mert a program hülye és csak a "rizst" fogadja el

3 éve

Kismacsek

Igen mert angolul kell mondani nem magyarul

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.