"Girls eat rice."

Fordítás:A lányok rizst esznek.

January 30, 2014

35 hozzászólás


Toncsi66

Nekem is az a gondom, hogy itt most miert nem kell a THE ?

February 6, 2014

csipi94

Látom akkor másnak is hianyzott a: "the"

June 27, 2018

01Jo12la52naBi

Nekem is ez a gondom, hogy, hogy kerül oda az "a" betü, mikor angolul nincs odaírva? -de még biztosan keveset tudok....

June 12, 2014

LudnyiEszt

Itt miért nem kell a tge ?

July 17, 2018

BodnarneMoni

"rizset" ugyanolyan jó, mint a "rizst". Mièrt nem fogadja el?

August 4, 2014

csipi94

Nem létező szó' jó, hogy nem ristet :)

June 27, 2018

arcsimarcsi68

Igaz

December 12, 2014

Csenge666689

Mert nincs olyan szo h rizset

May 23, 2019

EmberZold

Nincs is ott (the)a)az) .

February 4, 2014

LaszloHorvath002

Így a fordítás szerintem félrevezető és mint ilyen alapjaiban helytelen!

July 27, 2014

Melinda204423

Lányok rizset esznek, nem pedig A lányok... Mert nincs The

July 18, 2018

Csenge666689

Bocsi de.. rizset?

May 23, 2019

zsolt775209

"The" Hol ?elvitte a nyuszika. Minek írunk komment, senki nem szerkeszti a program.

August 8, 2018

tomci85

akkor már inkább rizsát :)

January 31, 2014

TinaNagyto

Rizsát ??

April 14, 2019

tuke1984

lányok rizst esznek. hibás ?? hmmm

April 1, 2014

Rencsi16447

Lányok rizst esznek mért kell az A elé - a lányok... -

May 30, 2018

-mate001-

Utálom ezt az appot

July 24, 2014

fruzsko22

rizst=rizset,miért nem fogadja el?!

March 10, 2015

MeliTimoo

Rizset! Miért nem helyes?

October 26, 2015

zsolt775209

Aki szerkeszti a program fogja fel, magyar nyelv tobbfele keppen tud ertelmes mondatott alkotni szavak felcserelesevel. Tobbfele megoldás van. Nem csak 1 mint a puritán angolba.

August 8, 2018

RobiGoBH

a lányok rizset esznek variáns miért nem jó?

January 30, 2014

novalogic84

mert olyan szó nincs, hogy "rizset"

January 30, 2014

RobiGoBH

http://www.e-nyelv.hu/2011-02-18/rizst-rizset/

"A magyar nyelv szereti kiejtéskönnyítő magánhangzókkal feloldani a mássalhangzó torlódást, így ebben az esetben is használható a "rizset" forma. Pl.: tűz-tüzet, víz-vizet, hab-habot."

January 31, 2014

novalogic84

ja, akkor én kérek elnézést :)

January 31, 2014

almadinnye

Mert a program hülye és csak a "rizst" fogadja el

November 2, 2014

David.pakozdi

Mért nem fogadja el azt hogy rizset?

October 10, 2014

Rafipop20020630

Hogy az angolt tanuld!!! ;)

December 28, 2014

kriszti511637

Mi az hogy "rizst"???

May 30, 2017

csipi94

Kis fehér cucc ami feldagad a vizbe tárgy raggal

June 27, 2018

Mrta833456

Uezt írtam, mint a helyes korrekció!

December 15, 2018

Anna260415

De ez mi? Milyen ,,a,, betű? Ez hülyeség! Nincs is oda írva!!

January 7, 2019

RbeRebekaH

The girls , A lanyok ??????

February 19, 2019

VradiCsill3

Nincs ott a the habár már sokan szóltak én is jelzem az észrevételt.

April 21, 2019

Csenge666689

ha a mondat forditasnal keri az "a" eloljarot akkor a minta mondatban miert nem szerepel a "the" ?

May 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.