1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man signs his book."

"The man signs his book."

Překlad:Ten muž podepisuje svou knihu.

June 21, 2016

5 komentářů


DavidHnidz

Tato lekce me nejde ukoncit.Pokazde pri ukonceni teto lekce,cela aplikace zamrzne.Nevite prosim,co jak to vyresit?

June 21, 2016

kacenka9

Bohuzel, netusim. mate moznost se pokusit tuto lekci ukoncit z jineho zarizeni? A v kazdem pripade bych vymazala cookies

June 21, 2016

Filomena.Prvni

Této větě by slušelo místo "muž" slovo "spisovatel".

October 10, 2017

AndreasDol4

Neznamená nahodou slovo ,,His,,- ,,jeho,,.....Tak proč tam je místo toho ,,svou,,?

February 7, 2018

Zdeka985336

"The man signs his book" "Ten muž podepisuje svou knihu" je způsob jak v angličtině vyjádřit přivlastnění. " His book" "Jeho kniha". He -> his On -> svou. He -> their On -> jejich, They -> their Oni -> svou, We -> our My -> svou. https://www.helpforenglish.cz/article/2011112201-jak-prelozit-svuj-svoje-sveho

May 7, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.