1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog eats the bird."

"The dog eats the bird."

Fordítás:A kutya megeszi a madarat.

January 30, 2014

30 hozzászólás


Sziszike2383

a kutya madarat eszik miert nem jo?


ImreErddi

Ott van a "the" vagyis a madarat


zsomle006

ugyanezt akartam írni


legominecraft

Az a jo hogy

A kutya A madarat eszi


PetronellaVarga

mert ott a the ezér nem jo


Bobi892680

A kutya megeszi a madarat


20030425

"Ez macska dolog" :)


CsapoBenedek

eszi az mért nem jo


Samsungadi

Az nem a macska aki madarat eszik?


JzminRkaSz

Ennel bizarrabb mondatot meg irni se lehetne.....


fectroll

"The dog eats the bird." - A kutya megeszi a madarat "The dog eats bird." - A kutya madarat eszik Más a mondat, más a fordítás. Aki úgy gondolja valaki, hogy ez butaság, mert a kutya nem eszik madarat, akkor annak mondom, hogy a Duolingo kutya eszik madarat, sőt ez a kedvence. :)))))


Vickivacki

Az én kis tacsi kutyám megeszi a madarat, ha elkapja. :P


AmbrusKrol

Thats why I like duolingo , cause here when you learn english there is always a chane to laugh a big especially after you failed to answer the question like I did. Nem villogni akartam,csak miután elolvastam a fain hozzászolásokat láttam vannak itt olyanok akik vágják a témát, szerintetek ami irtam feljebb, helyes?


miklos.balazs

Nem. *because, *chance, *have a big laugh. Ezen felül nem tartom szerencsésnek az ennyire összetett mondatokat egy nyelvben sem. De az már nem helyességi kérdés, csak az olvasó dolgát nehezíti.


Judo940075

ALIG LEHET MEGKÜLÖNBÖZTETNI A HASONLÓ SZAVAKAT OLYAN TORZ A HANG


meltsy89

A kutya madarat eszik miért nem jó?


nagyaeva

the bird - "a" madarat


[törölt felhasználó]

    Èn is ezt irtam


Farkaskoma1998

    Én is ezt írtam de...


Lightbringer84

    Mert ki van hangsúlyozva a "the" határozott névelő. A kutya megeszi 'A' madarat.


    [törölt felhasználó]

      Véletlen azt írtam hogy ''a kutya megeszi a maradat''


      [törölt felhasználó]

        köszönjük bejelentését :)


Hajdusec

        Mert a macska eszi a madarat.


GellnJzmin

        A kutya madarat eszik miért nem jó?


Nani946488

        Ezredjére is kacsát hallok


wrabelAndr

        Egyetértek,én is ezredjére is kacsát hallottam


LilinaBart

        Mért pont kutya mért nem macska megnézmém hogy a kutya eszik egy madarar


HxIPSLGm

        Azt a telefon írta!

        Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.