1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog eats the bird."

"The dog eats the bird."

Fordítás:A kutya megeszi a madarat.

January 30, 2014

40 hozzászólás


Sziszike2383

a kutya madarat eszik miert nem jo?


ImreErddi

Ott van a "the" vagyis a madarat


zsomle006

ugyanezt akartam írni


legominecraft

Az a jo hogy

A kutya A madarat eszi


Bobi892680

A kutya megeszi a madarat


PetronellaVarga

mert ott a the ezér nem jo


CsapoBenedek

eszi az mért nem jo


20030425

"Ez macska dolog" :)


Samsungadi

Az nem a macska aki madarat eszik?


meltsy89

A kutya madarat eszik miért nem jó?


Farkaskoma1998

Én is ezt írtam de...


nagyaeva

the bird - "a" madarat


Lightbringer84

Mert ki van hangsúlyozva a "the" határozott névelő. A kutya megeszi 'A' madarat.


GellnJzmin

A kutya madarat eszik miért nem jó?


szaszito

Az mér nem jó:A kutya eszik madarat


Kolos188

Mert az eszi az folyamatos jelen vagyis the dog eating the bird


fectroll

"The dog eats the bird." - A kutya megeszi a madarat "The dog eats bird." - A kutya madarat eszik Más a mondat, más a fordítás. Aki úgy gondolja valaki, hogy ez butaság, mert a kutya nem eszik madarat, akkor annak mondom, hogy a Duolingo kutya eszik madarat, sőt ez a kedvence. :)))))


Vickivacki

Az én kis tacsi kutyám megeszi a madarat, ha elkapja. :P


[törölt felhasználó]

    Véletlen azt írtam hogy ''a kutya megeszi a maradat''


AmbrusKrol

    Thats why I like duolingo , cause here when you learn english there is always a chane to laugh a big especially after you failed to answer the question like I did. Nem villogni akartam,csak miután elolvastam a fain hozzászolásokat láttam vannak itt olyanok akik vágják a témát, szerintetek ami irtam feljebb, helyes?


miklos.balazs

    Nem. *because, *chance, *have a big laugh. Ezen felül nem tartom szerencsésnek az ennyire összetett mondatokat egy nyelvben sem. De az már nem helyességi kérdés, csak az olvasó dolgát nehezíti.


bpeti06

    köszönjük bejelentését :)


imgaylazi

    nagy lofast de rosz ez a jatkk nem tom kielni makam tul lyó vok magyarbú is oszt ez meg itt kötözködik velem mi ez rakos kutyak


Hajdusec

    Mert a macska eszi a madarat.


JzminRkaSz

    Ennel bizarrabb mondatot meg irni se lehetne.....


szonja1234

    Nem fogadja el!!!


zorrrrka

    Micsoda egoista faszfej kutya....


imgaylazi

    szia tecel nekem ismerkettyünk nagyon tecel sexelnek veled ha nem baly jó uggye ? irj visza szia szexi bebi ugy kinyallak mint micimacko a malackat na legyel mar benne irj ram legyszi


Atti626

    A kutya nem szokta megenni a madarat.


Csacsika2

    Nem az a lényeg, hogy megeszi -e a kutya a madarat, hanem az, hogy le tudd fordítani, hogy a szavakat tanuld!


bolyosrobi

    Ez egy ilyen "jófej" kutya.


miklos.balazs

    "The dog didn't use to eat the bird".


fectroll

    Erről írtam feljebb! Hogy ilyen marhasággal foglalkoznak az ostobák...

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
    Kezdés