"What is wrong with him?"

Fordítás:Mi a baja?

January 30, 2014

16 hozzászólás


belial71

A "Mi a baj vele?" nem elfogadható?

January 30, 2014

fotos64

Nekem elfogadta...

March 3, 2014

lehnerv

nekem is

March 8, 2014

Zoltan49

Nekem sem fogadta el - jelentetted?

January 26, 2019

Ninagi

Nekem az a gondom, hogy a "Mi a baja?" és a "Mi a baj vele?" nem ugyanazt jelenti és mégis mindkettőt elfogadja jó megoldásnak. Az egyik esetben az alanynak van baja, másik esetben az alannyal van baja másoknak.

January 20, 2016

TthGyula9

Nekem a Mi a baj vele ? Nem fogadta el.

September 24, 2017

Henyi79

Mi a baj vele? Miért nem jó?

February 2, 2014

keep2000

Hogy még nem került be a adatbázisba :-) jelentsd bátran

February 13, 2014

mariaszanta

se a gond , se a baj nem jelenik meg a magyar forditásban : Ha a wrong rosszat jelent , akkor mi a baj a forditásommal?

February 20, 2014

Devourer.

mi a baj ő vele?

March 18, 2014

miklos.balazs

Hogy egybe írandó.

March 18, 2014

gnebeva

de egybe írva sem fogadta nekem el

October 15, 2014

HystericalB

A mi tortent vele?..

October 7, 2014

miklos.balazs

"What happened to him?"

October 8, 2014

BernusVida

Hat...ez...

January 3, 2015

Zotya242

"Mi baj van vele" is jó lehet?

January 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.