"Whatiswrongwithhim?"

Fordítás:Mi a baja?

4 éve

14 hozzászólás


belial71

A "Mi a baj vele?" nem elfogadható?

4 éve

fotos64

Nekem elfogadta...

4 éve

lehnerv

nekem is

4 éve

Henyi79

Mi a baj vele? Miért nem jó?

4 éve

keep2000

Hogy még nem került be a adatbázisba :-) jelentsd bátran

4 éve

mariaszanta

se a gond , se a baj nem jelenik meg a magyar forditásban : Ha a wrong rosszat jelent , akkor mi a baj a forditásommal?

4 éve

Ninagi

Nekem az a gondom, hogy a "Mi a baja?" és a "Mi a baj vele?" nem ugyanazt jelenti és mégis mindkettőt elfogadja jó megoldásnak. Az egyik esetben az alanynak van baja, másik esetben az alannyal van baja másoknak.

2 éve

TthGyula9

Nekem a Mi a baj vele ? Nem fogadta el.

1 éve

Devourer.

mi a baj ő vele?

4 éve

miklos.balazs

Hogy egybe írandó.

4 éve

gnebeva
gnebeva

de egybe írva sem fogadta nekem el

4 éve

HystericalB

A mi tortent vele?..

4 éve

miklos.balazs

"What happened to him?"

4 éve

BernusVida

Hat...ez...

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.