1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is wrong with him?"

"What is wrong with him?"

Fordítás:Mi baja van?

January 30, 2014

19 hozzászólás


belial71

A "Mi a baj vele?" nem elfogadható?


umbertopezzette

Nekem elfogadta...


Zoltan49

Nekem sem fogadta el - jelentetted?


Ninagi

Nekem az a gondom, hogy a "Mi a baja?" és a "Mi a baj vele?" nem ugyanazt jelenti és mégis mindkettőt elfogadja jó megoldásnak. Az egyik esetben az alanynak van baja, másik esetben az alannyal van baja másoknak.


TthGyula9

Nekem a Mi a baj vele ? Nem fogadta el.


mosi868565

Valóban félreérthető. Egészítsd ki: mi a baja a hűtőnek? Így könnyebb megérteni, hogy ebben az esetben is "vele" van baj...


Henyi79

Mi a baj vele? Miért nem jó?


keep2000

Hogy még nem került be a adatbázisba :-) jelentsd bátran


mariaszanta

se a gond , se a baj nem jelenik meg a magyar forditásban : Ha a wrong rosszat jelent , akkor mi a baj a forditásommal?


Devourer.

mi a baj ő vele?


miklos.balazs

Hogy egybe írandó.


gnebeva

de egybe írva sem fogadta nekem el


HystericalB

A mi tortent vele?..


miklos.balazs

"What happened to him?"


Zotya242

"Mi baj van vele" is jó lehet?


sipiczkiandrea

nekem a mi a baja inkább What is his wrong? lenne.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.