A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A mű szerzője tésztát eszik."

Fordítás:The author of the book eats pasta.

4 éve

6 hozzászólás


djapor96

Mondjuk a mű szerzője... És a book author nem fedi egymást

4 éve

lenke.fuch

Hol van a ''könyv'' a mondatban ?

4 éve

Kittumittu

Nem értem hogy a birtokos szerkezeteknél mindig csak az egyik formát fogadja el a feladat. :( Az előbb az of-os verziót írtam, és azt nem fogadta el.

4 éve

miklos.balazs

Mert még nem tud mindent a rendszer, csak béta verzió. Jelenteni kell a hiányosságait és majd tanul belőle.

4 éve

Szakiani

A fene ezeket a névelőket! Mindig ezeken bukom el. :-S

4 éve

derhibogab

hogy mindig összekeverem a szórendet!!! :(

4 éve