1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A mű szerzője tésztát eszik."

"A mű szerzője tésztát eszik."

Fordítás:The author of the book eats pasta.

January 30, 2014

6 hozzászólás


djapor96

Mondjuk a mű szerzője... És a book author nem fedi egymást


lenke.fuch

Hol van a ''könyv'' a mondatban ?


Kittumittu

Nem értem hogy a birtokos szerkezeteknél mindig csak az egyik formát fogadja el a feladat. :( Az előbb az of-os verziót írtam, és azt nem fogadta el.


miklos.balazs

Mert még nem tud mindent a rendszer, csak béta verzió. Jelenteni kell a hiányosságait és majd tanul belőle.


Szakiani

A fene ezeket a névelőket! Mindig ezeken bukom el. :-S


derhibogab

hogy mindig összekeverem a szórendet!!! :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.