1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A beautiful apple"

"A beautiful apple"

Çeviri:Güzel bir elma

June 21, 2016

16 Yorum


Nazonaz2006

Güzel elma veya güzel bir elma arasında ne fark var,acaba biri bana anlatabilir mi? (Şaka yapmıyorum gerçekten biri bana anlatabilir mi?


NBulut_

Çünkü, orada 'A' yazıyor.


kitty.kitty2021

A beautiful apple daki a bir anlamına geliyor. Bir sadece one değil a an (an den pek emin değilim) gibi anlamlarda taşıyor.


faruk961953

beautiful yerine good olması lazım


kitty.kitty2021

Lütfen nazik olalım, burada öğrenmeye çalışıyoruz ve herkesin hataları olabilir!


dragotreis

Aslında İngilizler 'bir güzel elma' diye düşünüp yazıyorlar


Aya159913

Eskiden (A"bir") i yazmadığımda doğru derdi ama bu sefer öyle olmadı???


kitty.kitty2021

Her program gibi Duolindo da kendini geliştiriyor. Demek istediğim aslında eskiden de a yazılmassa yanlış olması gerekirdi


burakerdogan0909

A beautiful apple güzel bir elma anlamına gelmiyor mu? Bu cümle bir harika, Sizden bu cümleyi tekrar etmenizi isterim, Bu cümlenin çok güzel bir anlamı var, Ben bu cümleyi doğru yazdım, Benim yorumlarımı diğer yorum yerlerinde görebilirsiniz.


Mert388806

Güzel elma YAZDIM KAAAAĞĞĞBUL ÉEEEETMEDİİİİİİİİİİİİİ


MustafaErmu

Elma için "nice" kullanılması gerekiyor diye biliyorum. "Beautiful" doğru olmayabilir.


mamiyavaslutfen

Bir elma nasıl iyi olabilir


BeratEmin10

askalsın bir güzel elma yazacaktım sonra cevap saçma geldi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.