"We play on Sundays."

Fordítás:Vasárnaponként játszunk.

4 éve

23 hozzászólás


bpzs
bpzs

vasárnapokon játszunk. ez se tetszett a rendszernek :-)

4 éve

EditMszros

Már elfogadja.

4 éve

tibagfu
tibagfu

Vasárnaponként játszani szoktunk - miért nem jó???? (Szerintem az)

4 éve

Tacsika

A "szokni" szó nincs benne a mondatba ės nem arról szól a mondat sem, hogy "... játszani szoktunk". Szerkezetileg EZ ilyen egyszerű, hogy megėrtsük, kėsőbb fogsz találkozni a Te megoldásoddal is.

4 éve

tibagfu
tibagfu

A "szokni" szó valóban nem szerepel az angol mondatban, de ezt magyarul így szoktuk mondani! :)

4 éve

RilotTheGoat

Ha nincs "ing" végződés, akkor az szokásos cselekvés, vagyis benne van, hogy szoktunk!

1 éve

nagylorinc2004

Nekem azt nem fogadta el hogy vasarnap jatszani szoktunk es azt kellett volna irnom h vasarnaponkent jatszani szoktunk

3 éve

34sunflower

...vagy miert nem jo a: Vasarnap jatszunk...szerintem ugyanugy helytallo..

4 éve

miklos.balazs

Mert nem csak most vasárnap játszunk, hanem úgy általában vasárnaponként, azaz több vasárnap is.

4 éve

CsakEgyCicuka

azért mert ékezettel kell írni! :/

3 éve

teki91
teki91

Nálam megint az van,hogy ugyan azt írtam és rossz -.-

4 éve

dmZeller

Vasárnapokonként játszunk nem jó? :D

4 éve

vasvariistvan

Nem

6 hónapja

DettoD

"Játszunk vasárnap" a rendszer szerint ez a jó válasz. "Vasárnaponként játszunk"→ ezt nem fogadta el. ???

3 éve

miklos.balazs

Ha ez így van, feltétlenül jelentsd, mert ez így nem jó

3 éve

DettoD

Ok.köszi a választ!még rá kell jönnöm h utólag h kell jelenteni. ;)

3 éve

bb1002

vasárnapon miért nem jó

3 éve

Losewr

"Mi játszunk a vasárnapokon" - A helyes válasz pedig "a" nélkül van. Ezt miért nem fogadja el? Azzal az a betűvel is helyes, nem?

3 éve

miklos.balazs

Nem tudok pontos szabályt, de rám is mindig rámszólnak (élőszóban, nem csak itt), hogy túl sok a-t használok. "A Zoli elment moziba." Azt mondják, ha nem feltétlenül muszáj, ne tegyem ki.

3 éve

Balzs484879

Mi vasárnaponként játszunk nem fogadta el MIÉRT?

10 hónapja

Harga
Harga

Túlkomplikáltad. Duo megoldása nekem jobban tetszik. Azt érdemes megtanulni.

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.