"We play on Sundays."

Fordítás:Vasárnaponként játszunk.

January 30, 2014

24 hozzászólás


bpzs

vasárnapokon játszunk. ez se tetszett a rendszernek :-)

February 6, 2014

EditMszros

Már elfogadja.

November 23, 2014

tibagfu

Vasárnaponként játszani szoktunk - miért nem jó???? (Szerintem az)

January 30, 2014

Tacsika

A "szokni" szó nincs benne a mondatba ės nem arról szól a mondat sem, hogy "... játszani szoktunk". Szerkezetileg EZ ilyen egyszerű, hogy megėrtsük, kėsőbb fogsz találkozni a Te megoldásoddal is.

February 23, 2014

tibagfu

A "szokni" szó valóban nem szerepel az angol mondatban, de ezt magyarul így szoktuk mondani! :)

February 23, 2014

nagylorinc2004

Nekem azt nem fogadta el hogy vasarnap jatszani szoktunk es azt kellett volna irnom h vasarnaponkent jatszani szoktunk

July 14, 2015

uveges.ferenc1

a helyes forditás meghatározója a többesszámot jelző " s ", de akárhogyan felerősítve a hangot nem tudom érzékelni Többször is jelentettem, de semmilyen választ nem kaptam, bár az is lehet , hogy a hallásom romlott

January 4, 2019

Harga

Nálam jól hallható. Próbáltad már másik böngészőn?

January 4, 2019

34sunflower

...vagy miert nem jo a: Vasarnap jatszunk...szerintem ugyanugy helytallo..

February 3, 2014

miklos.balazs

Mert nem csak most vasárnap játszunk, hanem úgy általában vasárnaponként, azaz több vasárnap is.

February 4, 2014

dmZeller

Vasárnapokonként játszunk nem jó? :D

September 9, 2014

DettoD

"Játszunk vasárnap" a rendszer szerint ez a jó válasz. "Vasárnaponként játszunk"→ ezt nem fogadta el. ???

March 9, 2015

miklos.balazs

Ha ez így van, feltétlenül jelentsd, mert ez így nem jó

March 10, 2015

DettoD

Ok.köszi a választ!még rá kell jönnöm h utólag h kell jelenteni. ;)

March 10, 2015

bb1002

vasárnapon miért nem jó

March 28, 2015

Losewr

"Mi játszunk a vasárnapokon" - A helyes válasz pedig "a" nélkül van. Ezt miért nem fogadja el? Azzal az a betűvel is helyes, nem?

June 29, 2015

miklos.balazs

Nem tudok pontos szabályt, de rám is mindig rámszólnak (élőszóban, nem csak itt), hogy túl sok a-t használok. "A Zoli elment moziba." Azt mondják, ha nem feltétlenül muszáj, ne tegyem ki.

June 30, 2015

Zsuzsi182464

Magyar nyelvben a személynevek elé valóban nem teszünk névelőt - de ez egy olyan szabály, amelyet száz emberből ha öten-hatan használnak helyesen.

March 22, 2019

Balzs484879

Mi vasárnaponként játszunk nem fogadta el MIÉRT?

January 13, 2018

Harga

Túlkomplikáltad. Duo megoldása nekem jobban tetszik. Azt érdemes megtanulni.

February 22, 2018

ficula43

Sem beszéd sebességével, sem lassítva egyáltalán nem hallható az "sz" hang a feladványban.

April 24, 2019

Harga

Nem gond, csak érdemes megjegyezni, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

April 26, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.