1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We play on Sundays."

"We play on Sundays."

Fordítás:Vasárnaponként játszunk.

January 30, 2014

28 hozzászólás


bpzs

vasárnapokon játszunk. ez se tetszett a rendszernek :-)


EditMszros

Már elfogadja.


tibagfu

Vasárnaponként játszani szoktunk - miért nem jó???? (Szerintem az)


Tacsika

A "szokni" szó nincs benne a mondatba ės nem arról szól a mondat sem, hogy "... játszani szoktunk". Szerkezetileg EZ ilyen egyszerű, hogy megėrtsük, kėsőbb fogsz találkozni a Te megoldásoddal is.


tibagfu

A "szokni" szó valóban nem szerepel az angol mondatban, de ezt magyarul így szoktuk mondani! :)


nagylorinc2004

Nekem azt nem fogadta el hogy vasarnap jatszani szoktunk es azt kellett volna irnom h vasarnaponkent jatszani szoktunk


bb1002

vasárnapon miért nem jó


Szia2008

mert akkor vasarnapon nem vasárnaponként


Balzs484879

Mi vasárnaponként játszunk nem fogadta el MIÉRT?


Harga

Túlkomplikáltad. Duo megoldása nekem jobban tetszik. Azt érdemes megtanulni.


uveges.ferenc1

a helyes forditás meghatározója a többesszámot jelző " s ", de akárhogyan felerősítve a hangot nem tudom érzékelni Többször is jelentettem, de semmilyen választ nem kaptam, bár az is lehet , hogy a hallásom romlott


Harga

Nálam jól hallható. Próbáltad már másik böngészőn?


34sunflower

...vagy miert nem jo a: Vasarnap jatszunk...szerintem ugyanugy helytallo..


miklos.balazs

Mert nem csak most vasárnap játszunk, hanem úgy általában vasárnaponként, azaz több vasárnap is.


DettoD

"Játszunk vasárnap" a rendszer szerint ez a jó válasz. "Vasárnaponként játszunk"→ ezt nem fogadta el. ???


miklos.balazs

Ha ez így van, feltétlenül jelentsd, mert ez így nem jó


DettoD

Ok.köszi a választ!még rá kell jönnöm h utólag h kell jelenteni. ;)


Losewr

"Mi játszunk a vasárnapokon" - A helyes válasz pedig "a" nélkül van. Ezt miért nem fogadja el? Azzal az a betűvel is helyes, nem?


miklos.balazs

Nem tudok pontos szabályt, de rám is mindig rámszólnak (élőszóban, nem csak itt), hogy túl sok a-t használok. "A Zoli elment moziba." Azt mondják, ha nem feltétlenül muszáj, ne tegyem ki.


Zsuzsi182464

Magyar nyelvben a személynevek elé valóban nem teszünk névelőt - de ez egy olyan szabály, amelyet száz emberből ha öten-hatan használnak helyesen.


ficula43

Sem beszéd sebességével, sem lassítva egyáltalán nem hallható az "sz" hang a feladványban.


Harga

Nem gond, csak érdemes megjegyezni, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.


maria879273

Másképp ejti ki mint ahogy a választ adja.


SzigethyPe

Szigethy : mi a jelentősége a mondatban az " on " szónak? Kérem mondja meg Valaki !!!


Zsuzsi182464

Az angol on elöljáró megfelel a magyar -n (mármint rajta) rag-jel-képzőnek. Pont a vasárnaphoz nem tesszük hozzá magyarul, de hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön, pénteken, szombaton.


BotondFric

Miért nem jó a vasárnapon játszunk? Ez a medve megőrült(;


Zsuzsi182464

Nem egy vasárnap, hanem általában "vasárnapokon". Amit pedig a választékos magyar nyelv úgy mond, hogy vasárnaponként.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.