Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я говорю."

Переклад:I speak.

0
2 роки тому

8 коментарів


9hRf1

Чому не можна I say?

3
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

"I say" - "Я кажу", "I speak" - "Я говорю".

2
Відповісти1 рік тому

HagS782974

Тому що say - казати.

1
Відповісти1 місяць тому

hUxG5

А реально, чому неможна "I say". Ми на цьому уроці вчимо слово "Speak"

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Ці два короткі речення несуть дещо різну інформацію: "I say" - "Я кажу" - вживається, коли ви озвучуєте якусь лаконічну інформацію (слово, фразу, речення, даєте коротку відповідь на запитання). А "I speak" - "Я говорю" - означає більш тривалу у часі і розширену відповідь, розповідь тощо.

3
Відповісти1 рік тому

AnnyHey

Я написала speak a воно мені вибило talking чогоооо?

0
Відповісти7 місяців тому

AnnyHey

Я написала speak a воно мені вибило talking

0
Відповісти7 місяців тому

zvizdar
zvizdar

I talking. Я говорю.I talk.Я говорю.I speak.Я говорю.В чому різниця?

0
Відповісти3 місяці тому