Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir essen Kartoffeln."

Çeviri:Patates yiyoruz.

2 yıl önce

4 Yorum


smeyyeemen

Kartoffeln cogul ama cevirisi patates diye geciyor mantiksiz degil mi

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Genel bir ifade yukarıdaki cümle ve genel ifadelerde Türkçe'de tekil kelimeler kullanıyor olsak da Almanca gibi dillerde (İngilizce de bunların içerisinde) çoğul ifadeler kullanılır. Yani bir hata yok, Türkçe çeviri de Almanca çeviri de tamamen doğru.

2 yıl önce

HalilMolla1

Aynen

6 ay önce

3ros3nnin

kartoffeln çoğul değil mi?

11 ay önce