Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir essen Kartoffeln."

Çeviri:Patates yiyoruz.

0
2 yıl önce

5 Yorum


smeyyeemen

Kartoffeln cogul ama cevirisi patates diye geciyor mantiksiz degil mi

1
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Genel bir ifade yukarıdaki cümle ve genel ifadelerde Türkçe'de tekil kelimeler kullanıyor olsak da Almanca gibi dillerde (İngilizce de bunların içerisinde) çoğul ifadeler kullanılır. Yani bir hata yok, Türkçe çeviri de Almanca çeviri de tamamen doğru.

7
Cevap ver2 yıl önce

HalilMolla1

Aynen

0
Cevap ver4 ay önce

3ros3nnin

kartoffeln çoğul değil mi?

0
Cevap ver9 ay önce

JaleNovruz

Kartoffeln çoğul niye patates yazıyosunuz ya delircemmm

0
Cevap ver1 ay önce