1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hebrew
  4. >
  5. "בריאות היא הדבר הכי חשוב בחי…

"בריאות היא הדבר הכי חשוב בחיים."

Translation:Health is the most important thing in life.

June 22, 2016

8 Comments


Carlahna1

Objection! I disagree.


DL-Trolls

Overruled! Too many trolls DO agree!

:D


TeribleT

Bri'ut hi ha'davar hachi chashuv be'chayim.


JewishPolyglot

וודאי, כתוב בתורה "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"


NaftaliFri1

ואומר: "וחי בהם"


Elana1818

.העיקר הבריאות


MosheYoel

אכן, כתוב ונשמרתם. אבל זאת לא אומרת שהיא הכי חשוב...


Home-To-Him

"בְּרִיאוּת הִיא הַדָּבָר הֲכִי חָשׁוּב בְּחַיִּים."

Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.