"בריאות היא הדבר הכי חשוב בחיים."

Translation:Health is the most important thing in life.

June 22, 2016

8 Comments
This discussion is locked.


Carlahna

Objection! I disagree.


DL-Trolls

Overruled! Too many trolls DO agree!

:D


TeribleT

Bri'ut hi ha'davar hachi chashuv be'chayim.


JewishPolyglot

וודאי, כתוב בתורה "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"


NaftaliFri1

ואומר: "וחי בהם"


Elana1818

.העיקר הבריאות


Moshe_gold

אכן, כתוב ונשמרתם. אבל זאת לא אומרת שהיא הכי חשוב...


Home-To-Him

"בְּרִיאוּת הִיא הַדָּבָר הֲכִי חָשׁוּב בְּחַיִּים."

Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.