"If he walks, I walk."

Tłumaczenie:Jeśli on chodzi, ja chodzę.

4 lata temu

33 komentarze


MarsxPL

To zdanie ma jakis sens ?

4 lata temu

lolo__

Teoretycznie ma ale ja bym to inaczej przetłumaczył.

4 lata temu

Akwesa

Ma sens, jeżeli jesteś uzależniony od kogoś i musisz robić to samo.

1 rok temu

Wer0nkIq

napisałam „ Jeśli on chodzi, ja też chodzę. ” i nie zaliczyło czemu

4 lata temu

Mordercocookies

Było by wtedy If he walks,I walk too:-)

3 lata temu

moony889280

Mi też nie

6 miesięcy temu

EmiliaKasp1

Ponieważ tu nic nie zalicza! Mogli by sie postarać i chociaż mi i innym zaliczyć.

1 rok temu

01kasia01

Ja przetłumaczyłam walk jako spcerować automat tego nie przyjął

3 lata temu

Aleksandra979638

Ponieważ "walk" to jest chodzić. Spacerować to jest teoretycznie to samo ale to zależy od zdania :' )

1 rok temu

Jagoda191798

No jakoś w 1 poziomie spójników kazali tlumaczyc na spacerowac, a teraz na chodzić. Co my mamy sie domyślać jak im sie chce xebysmy przetłumaczyli? Żałosne

6 miesięcy temu

Jagoda191798

Tak samo

6 miesięcy temu

Ankam1987

chyba poprawili, bo przetłumaczyłam "Jeśli on spaceruje, ja spaceruje" i mi zaliczyło

2 miesiące temu

JuliuszZie

Zrobilem: "jeśli on idzie, idę ja" - to ma sens po polsku i jak najbardziej tu pasuje, ale automat tego nie przyjal

3 lata temu

buskes76

dobrze kombinowałeś ale jak już to "Jeśli on chodzi, chodzę ja" - "If he walks, I walk" raczej powinno zaliczyć (jeśli tylko twórcy wpadli na takie tłum. bo trudno za jednym razem wpaść na wszystkie pasujące tłumaczenia a jeśli nie to trzeba zgłaszać) /natomiast "Jeśli on idzie, idę ja" - "If he's going, I'm going" i może też; "If he's walking, I'm walking" gdyż wymaga to użycia raczej Present Continuous (czasu teraźniejszego ciągłego) gdy "(w tym danym momencie /chwili) On idzie" - "He is going" . / a Present Simple użyjemy do czynności cyklicznych, zwyczajowych itp.; "On chodzi" - "He walks" . / By the way (nawiasem mówiąc /przy okazji) chyba nie ma działu dla "Present Continuous" na Duolingo i szkoda... choć oczywiście zalicza w innych działach wiele tłumaczeń w tym czasie jeśli kontekst (a bardziej jego brak) nie wymusza użycia Present Simple

1 rok temu

strawberry1215

Dlaczego nie moze byc "jesli on idzie, ide ja"?

3 lata temu

garstol

I walk- ja chodzę, I go- ja idę

3 lata temu

werka210051

Walk to raczej spacerowac....

2 lata temu

Exx999

Napisałem Jeśli on pójdzie , ja pójdę . też nie przyjęło :F

2 lata temu

Akwesa

To nie jest w czasie przyszłym,

1 rok temu

_punio_

Napisałam jeśli on idzie ja też idę i nie zaliczyło a brzmi to lepiej

2 lata temu

Kaja399298

Ja napisałam jak on idzie ja idę i nie zaliczyło

2 lata temu

MichaVente

To dziwne bo mi zsliczyło ?

1 rok temu

MichaVente

A dokladnie napisalem "jeżeli on idzie to ja idę"

1 rok temu

PlEdixPL

Bliźniaki syjamskie xd

1 rok temu

Krzysztof176889

Według mnie bardziej po polsku byloby: Spaceruję, jeśli on spaceruje.

7 miesięcy temu

pilnyuczen4

Zapraszam do mojego klubu. EN6527

1 rok temu

manqt

Czemu nie akceptowane jest słówko "też:" w środku? Po polsku tak się mówi.

4 lata temu

CzarnulkaCk

Ale nie porownuj ang do pol tlumaczenia bo to wtedy ma sie nijak xD

3 lata temu

Ucze1232

Powiedziałem yyyyy nie wiem i mi uznało xD

1 rok temu

Ady854578

Jprdl nie mam polskich znakow

1 rok temu

mateusz.wi2

To zdanie to przykład okresu warunkowego

4 lata temu

DawidKosow

Lepiej by bylo ,,If he walks me too

4 lata temu

UrbanJan

jeśli on idzie ja też to wcale nie ma sensu

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.