"Chcę z nią porozmawiać."

Tłumaczenie:I want to talk to her.

2 lata temu

9 komentarzy


ArkadiuszZ906717

I want jest w pelni poprawne

2 lata temu

damianOko

Z want mi nie zaliczylo.

2 lata temu

ukasz216773

Należy zaznaczyć WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi, czyli dwie w tym przypadku. Odp z wish tez jest poprawna, nawet kulturalniej brzmi - cos w stylu życzylbym sobie z nią porozmawiać

1 rok temu

andrela74

Pytanie techniczne, Jak zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedz?

3 miesiące temu

kas521580

Chcę z nią porozmawiać to nie powinno być " I want to talk with her"? Tylko bylo wish ?

2 lata temu

rozamunduszek

Może być i tak, i tak.

2 lata temu

ira1946

w podanych przykładach nie było wyrazu "want"

5 miesięcy temu

grzes854700

WANT a nie wish

5 miesięcy temu

peter739892

I wish zycze to jest nie to samo co chce i to jest zla odpowiedz

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.