1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We eat the sandwich."

"We eat the sandwich."

Fordítás:Megesszük a szendvicset.

January 30, 2014

26 hozzászólás


FerenczPusztay

A "Mi esszük a szendvicset" miért nem jó?


bendekovic

Mert angolul kell válaszolni


ZdorTams

Én is ezt írtam


Pepe135

A magyarban teljesen elfogadott a szendvicset eszünk. Kérném javítani!!!


inviktoris

Szerintem is igazad van!


LANDULA

Eszünk egy szendvicset. Miért nem jó?


miklos.balazs

Mert konkrét szendvicset eszünk. A szendvicset. Nem csak úgy általában egy szendvicset.


mbruno2005

Ugyanaz, mint előbb írtam


Szabigi

"Mi esszük a szendvicset" /Megesszük a szendvicset Min múlik, hogy melyik a helyes? Mindkét esetben konkrét szendvicset eszünk nem csak úgy általában. Lehet, hogy az igemódban van a különbség? A megesszük valami befejezettségre utal?


JuditPincz

mi hogy tudunk csak egy szendvicset enni?


budaikrisz

Miért nem jó a szendvicset eszünk?


miklos.balazs

Mert konkrét szendvicset eszünk. A szendvicset. Nem csak úgy általában szendvicset.


budaikrisz

Hoppá, milyen igaz. Köszönöm a gyors válasz, és elnézést a figyelmetlenségből fakadó felesleges kérdésért!


mbruno2005

Ez olyan, mint a "Harrison Ford", vagyis kiejtve her iz on ford (Hair is on Ford)

Az nem "Haj van az autón", hanem " "a haj az autón van :)


TerzHartma

Nekem elfogadta: "Szendvicset eszük."


levayeva

mi a kűlönbsèg eszünk ès esszük kőzött?


levayeva

A magyar nem azt mondja, hogy esszük a szendvicset, hanem hogy szendvicset eszünk.Akkor az angolul igy van, hogy We eat sandwich. Mert ha igen, akkor bocs.


miklos.balazs

Akkor mit mondok magyarul ha azt akarom mondani, hogy a szendvicset (egy konkrét szendvicset) esszük, de azt akarom hangsúlyozni, hogy esszük és nem azt, hogy szendvicset?


Bettikaa

mi eszünk szenvicst mert nem jó


Mateking5

Azt irtam: Mi szendvicset eszünk :P Miért nem jó?! XDD Jólenne ha :P ikon lenne a mondatban XDD


kovacstama9

Szendvicset eszunk


baybyMiSi

Megesszük a szendvicset

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés