A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has a child."

Fordítás:Van egy gyereke.

1
4 éve

9 hozzászólás


Szerencsi21

A have E/3-ban has!

4
Válasz4 éve

Podmaniczky

Miért nem jó a 'Gyereke van'?

0
Válasz4 éve

zsokatamasi

Szerintem a "gyereke van" azt is jelenthetné, hogy akármennyi gyereke lehet. De ebben a konkrét esetben neki csak 1 gyereke van.

1
Válasz4 éve

miklos.balazs

Az akármennyinél már többesszámban lenne, úgymint gyerekei.

2
Válasz4 éve

miklos.balazs

Mert a rendszer még "tanul". Jelentsd

0
Válasz4 éve

Jucilia

nekem elfogadta

0
Válasz4 éve

misi2000

sziasztok!

0
Válasz4 éve

bence500

Van egy gyereke.

0
Válasz4 éve

SznsiRamna

Miért nem jó a 'Gyereke van'?

0
Válasz1 éve

Kapcsolódó fórumok