"I eat bread."

Fordítás:Kenyeret eszem.

January 30, 2014

14 hozzászólás


AnnaEszter1

Ha igazán magyar "akarsz lenni": kenyeret eszem.

December 12, 2014

Lilu.hungary

Igen... persze ha úgy fordítjuk ahogyan pontosan van írva úgy nyelvtanilag "nem túl magyaros"

January 28, 2015

Luca80678

Amúgy ha megkérdezhetem hogy követ nétek? Ha igen előre is köszönöm! :3

August 21, 2015

cristiano_narita

Igen, ha annyira fontos a szórend/vagy a nyelvhelyesség, akkor több variánst is meg kellene adni. volt, ahol csak tükörfordításban fogadta el a helyes választ, holott az teljesen magyartalan volt...

January 31, 2014

Diana2204

Ja

March 14, 2014

miklos.balazs

Ezeket jelenteni kell, és abból tanul a rendszer.

January 31, 2014

RMGWT

Ja

October 11, 2015

Boros_Bianka

véletlen elírtam az eszek-et és azért rossz amúgy miért nem adnak három újra próbálási lehetőséget

May 25, 2014

miklos.balazs

Mert ők inkább végtelen sok újrapróbálási lehetőséget adnak. Annyiszor ugrasz neki egy leckének ahányszor csak akarsz.

May 25, 2014

Jazmin1919

Azért mert ha hibázol kiírja a helyes megfejtést és akkor nem tanulnánk semit mert akor azt irnánk be

April 18, 2019

kovi982

Ja

October 19, 2016

csejecskip

Szerintem ezzel tök normál lehet tanulni

April 3, 2018

Duolingofan01

Légyszi kövessetek be Előre is köszi! :)

July 19, 2019

KataraFigh

Úgy írtam hogy i eat brad erre meg azt mondja hogy hoppá ez nem jó

September 11, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.