"I eat bread."

Fordítás:Kenyeret eszem.

4 éve

13 hozzászólás


AnnaEszter1

Ha igazán magyar "akarsz lenni": kenyeret eszem.

3 éve

Lilu.hungary

Igen... persze ha úgy fordítjuk ahogyan pontosan van írva úgy nyelvtanilag "nem túl magyaros"

3 éve

Luca80678

Amúgy ha megkérdezhetem hogy követ nétek? Ha igen előre is köszönöm! :3

3 éve

cristiano_narita

Igen, ha annyira fontos a szórend/vagy a nyelvhelyesség, akkor több variánst is meg kellene adni. volt, ahol csak tükörfordításban fogadta el a helyes választ, holott az teljesen magyartalan volt...

4 éve

Diana2204

Ja

4 éve

miklos.balazs

Ezeket jelenteni kell, és abból tanul a rendszer.

4 éve

RMGWT

Ja

3 éve

Boros_Bianka

véletlen elírtam az eszek-et és azért rossz amúgy miért nem adnak három újra próbálási lehetőséget

4 éve

miklos.balazs

Mert ők inkább végtelen sok újrapróbálási lehetőséget adnak. Annyiszor ugrasz neki egy leckének ahányszor csak akarsz.

4 éve

kovi982

Ja

1 éve

csejecskip

Szerintem ezzel tök normál lehet tanulni

6 hónapja

zsola5

Jòl irtam be mégis hibát jelzett...

1 hónapja

Levi343914

Nem béna és nem sz a r.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.