1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat bread."

"I eat bread."

Fordítás:Kenyeret eszem.

January 30, 2014

19 hozzászólás


Luca80678

Amúgy ha megkérdezhetem hogy követ nétek? Ha igen előre is köszönöm! :3


Zsofi960928

létszi engem is kövessetek előre thanks:)


AnnaEszter1

Ha igazán magyar "akarsz lenni": kenyeret eszem.


Lilu.hungary

Igen... persze ha úgy fordítjuk ahogyan pontosan van írva úgy nyelvtanilag "nem túl magyaros"


Dorka00000

Nem úgy lenne jobb hogy kenyeret eszek mert szerintem igen


cristiano_narita

Igen, ha annyira fontos a szórend/vagy a nyelvhelyesség, akkor több variánst is meg kellene adni. volt, ahol csak tükörfordításban fogadta el a helyes választ, holott az teljesen magyartalan volt...


miklos.balazs

Ezeket jelenteni kell, és abból tanul a rendszer.


Boros_Bianka

véletlen elírtam az eszek-et és azért rossz amúgy miért nem adnak három újra próbálási lehetőséget


miklos.balazs

Mert ők inkább végtelen sok újrapróbálási lehetőséget adnak. Annyiszor ugrasz neki egy leckének ahányszor csak akarsz.


Jazmin1919

Azért mert ha hibázol kiírja a helyes megfejtést és akkor nem tanulnánk semit mert akor azt irnánk be


csejecskip

Szerintem ezzel tök normál lehet tanulni


Levi343914

Nem béna és nem sz a r.


Itob_YouTube

Légyszi kövessetek be Előre is köszi! :)


hanna398

A "megeszem a kenyeret" nem lenne értelmes?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.