A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat bread."

Fordítás:Kenyeret eszem.

4 éve

19 hozzászólás


AnnaEszter1

Ha igazán magyar "akarsz lenni": kenyeret eszem.

3 éve

Lilu.hungary

Igen... persze ha úgy fordítjuk ahogyan pontosan van írva úgy nyelvtanilag "nem túl magyaros"

3 éve

Luca80678

Amúgy ha megkérdezhetem hogy követ nétek? Ha igen előre is köszönöm! :3

2 éve

Boros_Bianka

véletlen elírtam az eszek-et és azért rossz amúgy miért nem adnak három újra próbálási lehetőséget

4 éve

miklos.balazs

Mert ők inkább végtelen sok újrapróbálási lehetőséget adnak. Annyiszor ugrasz neki egy leckének ahányszor csak akarsz.

4 éve

cristiano_narita

Igen, ha annyira fontos a szórend/vagy a nyelvhelyesség, akkor több variánst is meg kellene adni. volt, ahol csak tükörfordításban fogadta el a helyes választ, holott az teljesen magyartalan volt...

4 éve

Diana2204

Ja

4 éve

miklos.balazs

Ezeket jelenteni kell, és abból tanul a rendszer.

4 éve

RMGWT

Ja

2 éve

kovi982

Ja

1 éve

csejecskip

Szerintem ezzel tök normál lehet tanulni

4 hónapja

OrbnZsfi

Hát ja. Úgy tanít , hogy sehogy, mert nem mutattja a sorendet .Ez szar így egy kicsit. Mit tud ez nekünk tanítani? Semmit!!! Az angol tanárommal legalább két napig veszünk egy szót több féle képpen. Ki találta ki , hogy ilyen béna legyen.

2 éve

miklos.balazs

Ez nem az angoltanárod. Ez az internet. Az internet nem akarja, hogy megtanulj angolul. Nem simogatja meg a buksidat minden megtanult szó után. Kapsz feladatokat, gyakorolhatsz velük. Ha akarsz tanulni, tanulhatsz a hibáidból. Ha valamit nem értesz, megkérdezhetsz másokat, akik ezen a részen már túl vannak, és valaki majd segít.

2 éve

Tarnai
Tarnai

Én itt sokat tanultam, 's tanulok most is. Még Tőled is Zsfi!

2 éve

Szabcsi04

Ezzel én is így vagyok.

2 éve

FerenczPusztay

Megfelelő magyarul ez is: Én eszek kenyeret.

4 éve

BlintBoglr

Ez azért nem jó, mert mi se így szoktuk mondani, hogy Én eszek én alszok, hanem csak simá eszek, alszok, iszok ;);)

4 éve

miklos.balazs

Kivéve, ha éppen azt akarod hangsúlyozni, hogy te csinálod amit éppen csinálsz. Mert például arra a kérdésre válaszolsz, hogy "Ki eszik kenyeret?"

4 éve

miklos.balazs

Jelentsd

4 éve