1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is very important that yo…

"It is very important that you write to me."

Fordítás:Nagyon fontos, hogy írj nekem.

January 30, 2014

4 hozzászólás


aerohu

A határozott névelő (Az) egyáltalán nem illik ebbe a mondatba, és már kiejtve is nagyon furcsa, így nem használatos.


miklos.balazs

Ha nem fogadta el a rendszer névelő nélkül, jelentsd, hogy tanulhasson belőle. De van létjogosultsága a névelős változatnak is.


aerohu

Jelentettem utána igen, köszi. Még most ismerkedem a dologgal. Nyilván nem kizárható a névelő megjelenítése, de egy felesleges dolog, hiszen a mondat egyértelművé teszi.


cantus11

"nagyon fontos az hogy írj nekem" --- ez is bukó

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.