A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She eats bread."

Fordítás:Kenyeret eszik.

4 éve

21 hozzászólás


zsofia45

fordítás kenyeret eszik nem az amit írtál!!!!

4 éve

e.k.i

Ok

4 éve

RzsaNagy

jó, és?

4 éve

zsofia45

fordítás kenyeret eszik nem az amit írtál!!!!

4 éve

anzsika90

Nem lehet érteni

4 éve

domibogi

A mondat jelentése, a személyes névmásból adódóan: a lány(nő) kenyeret eszik. Miért nem jó ez a válasz?

3 éve

miklos.balazs

A mondat jelentése, hogy "ő kenyeret eszik". Igen, van ott egy személyes névmás, igen angolban a személyes névmás meghatározza az illető nemét. Magyarban nem. Mellesleg az angol személyes névmás sem határozza meg az illető korát vagy családi állapotát, így az eredeti mondatból nem következik hogy lányról, nőről, asszonyról, vagy csak egy nagy becsben tartott (és ezért nem mint "it" hivatkozott) nőnemű háziállatról van szó. Feltételezem ennek fényében nem fogadják el a többi változatot.

3 éve

Beboka

Jdk

3 éve

katanagy13

Ez igy jo

2 éve

NagyBartos0222

Meő???

1 éve

GiziiJeydon

Helyes ---- > Kenyeret eszik.

1 éve

Vikike529031

Valaki el tudja magyarázni miért ,,eats'' és miért nem ,,eat''?

1 éve

miklos.balazs

Mert egyes szám harmadik személyben az ige "s" toldalékot kap.

1 éve

PannaIndar

Ááá mostmár értem köszönöm

1 éve

KoblencLiz

Az eats az többes számú az "s" miatt

5 hónapja

Sonsy6

Már a sokadik mondatomat nem fogadja el a gép, pedig biztos vagyok abban, hogy helyesen ejtette ki. Mi lehet a baj?

1 éve

v1kata1

Amúgy nem mindegy ,hogy odaírjuk-e aszt ,hogy ,,Ő". Mert szerintem úgy is elkéne fogadnia :P !Logika xD

1 éve

boh03

Ez inkább a programfejlesztőknek szòl: nem fogadja el a helyes választ.

1 éve

PannaIndar

Nem értem ha a "She,, az ő akkor mért van ott az "eats,, amikor az azt jelenti hogy esznek szóval "Ő esznek kenyeret,, Mellesleg a kenyér nincs többes számba. ?????

1 éve

ZsuzsiCson1

kenyeret eszik

2 hónapja

Levi343914

Ne írjatok csúnyákat

1 hónapja