1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She eats bread."

"She eats bread."

Fordítás:Kenyeret eszik.

January 30, 2014

40 hozzászólás


zsofia45

fordítás kenyeret eszik nem az amit írtál!!!!


dodo23bobo15

Én jól írtam és nem fogatta el


Lajcsiszelet

Miért nem jó h eszik egy kenyeret??


anzsika90

Nem lehet érteni


Levi343914

Ne írjatok csúnyákat


Nelli241235

Fölöslegesnek tartom leírni magyarul az egyszerű evidens szavakat, ilyenkor ideges leszek és abbahagyom


gabi913467

Figyi mutatok valamit azaz írok valamit hogy az angolok nem úgy írják ahogy ejtik és ezért más hogy írják


MnikaHegyi3

Nem megy nekem a beszélős


Russiangayguy

Végezz velem, ennyi elég volt


boh03

Ez inkább a programfejlesztőknek szòl: nem fogadja el a helyes választ.


domibogi

A mondat jelentése, a személyes névmásból adódóan: a lány(nő) kenyeret eszik. Miért nem jó ez a válasz?


miklos.balazs

A mondat jelentése, hogy "ő kenyeret eszik". Igen, van ott egy személyes névmás, igen angolban a személyes névmás meghatározza az illető nemét. Magyarban nem. Mellesleg az angol személyes névmás sem határozza meg az illető korát vagy családi állapotát, így az eredeti mondatból nem következik hogy lányról, nőről, asszonyról, vagy csak egy nagy becsben tartott (és ezért nem mint "it" hivatkozott) nőnemű háziállatról van szó. Feltételezem ennek fényében nem fogadják el a többi változatot.


Sonsy6

Már a sokadik mondatomat nem fogadja el a gép, pedig biztos vagyok abban, hogy helyesen ejtette ki. Mi lehet a baj?


Aloevra

Amúgy nem mindegy ,hogy odaírjuk-e aszt ,hogy ,,Ő". Mert szerintem úgy is elkéne fogadnia :P !Logika xD


MajorJnos

Egy e betű már hiba???


zsofia45

fordítás kenyeret eszik nem az amit írtál!!!!


NagyBartos0222

A farkamra húzom mert így a jó!!!


GiziiJeydon

Helyes ---- > Kenyeret eszik.


SuriBoglrk

Vagy ------> Ő kenyeret eszik


Vikike529031

Valaki el tudja magyarázni miért ,,eats'' és miért nem ,,eat''?


miklos.balazs

Mert egyes szám harmadik személyben az ige "s" toldalékot kap.


PannaIndar

Ááá mostmár értem köszönöm


KoblencLiz

Az eats az többes számú az "s" miatt


SuriBoglrk

Nem az előbb mondták el.


PannaIndar

Nem értem ha a "She,, az ő akkor mért van ott az "eats,, amikor az azt jelenti hogy esznek szóval "Ő esznek kenyeret,, Mellesleg a kenyér nincs többes számba. ?????


SamuSzalma

Az "eats" az "eat" ige E/3-as ragozott alakja...nem többes szám


FerenczPusztay

Ez megfelel magyarul: Ő eszik kenyeret.


kistotya

Neeem ő kenyeret eszik !!!!!!èrted?


RzsaNagy

ííííííííííííííííííígggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeenn!


NagyBartos0222

Teee akkora fasz vagy mint a pöcsöm vazze...


betti45

Ja persze csak egy kis fos vagy

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.