1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What disease does he have?"

"What disease does he have?"

Fordítás:Milyen betegsége van?

January 30, 2014

5 hozzászólás


ancsi0816

Elfogadhatná azt, ha a végére odarakjuk hogy "neki"...mert végül is magyarul úgy is helyes.


hb433

ebben sokat segithetsz, ha jelented az ilyen mondatokat, hogy mit kene me'g elfogadnia.


EditMszros

Már elfogadja.


TamsHorvth5

Ez nem inkább "milyen fertőzése van?"


miklos.balazs

A "fertőzés" angolul "infection" lenne.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.