A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What disease does he have?"

Fordítás:Milyen betegsége van?

4 éve

6 hozzászólás


ancsi0816

Elfogadhatná azt, ha a végére odarakjuk hogy "neki"...mert végül is magyarul úgy is helyes.

4 éve

hb433
hb433

ebben sokat segithetsz, ha jelented az ilyen mondatokat, hogy mit kene me'g elfogadnia.

3 éve

EditMszros

Már elfogadja.

3 éve

karak74

Ma már nem. (2017. ápr.) Sajnos beírtam a "Neki milyen betegsége van?" választ, és kipirosozta, hogy nem jó! A helyes megoldás: "Milyen betegsége van?" Az élet változik.

1 éve

TamsHorvth5

Ez nem inkább "milyen fertőzése van?"

4 éve

miklos.balazs

A "fertőzés" angolul "infection" lenne.

4 éve