1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hebrew
  4. >
  5. "Why are you surprised that i…

"Why are you surprised that it snows in Australia?"

Translation:למה אתן מופתעות שיורד שלג באוסטרליה?

June 22, 2016

11 Comments


tomerisrael

Should also accept: למה אתה מופתע שיורד שלג באוסטרליה


Janis559500

This is now accepted with the masculine singular.


tomerisrael

כבר לדווח? רק התחלנו


airelibre

זה לא עוזר לנו אם אתה מציין פה בcomments טעויות או תרגומים אפשריים נוספים. זה כן עוזר לנו אם אתה לוחץ על הכפתור Report a problem.

וזה הקורס בגרסת בטא אומר שהמשתמשים אמורים לשלוח דיווחים לגבי בעיות שלהן, ככה אפשר לשפר את הקורס עד שהוא ייחשב איכותי.


zion11dotcom

lámah atén muftaot sh-yoréd shéleg b-australia


KdPomi

Why not "?למה אתה מופתע שבאוסטרליה יורד שלג"


zdVs

Should be accepted, report it


VivekRaman7

I thought יורד שלג means "it is snowing". Is there not a way to differentiate from "it snows"?


tamikhoffman

How is student to know that it is a group of women being asked the question?

Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.