"Onun kağıdı var mı?"

Çeviri:Does she have paper?

4 yıl önce

8 Yorum


Chotanak

Does he have the paper olamaz mi?

4 yıl önce

altugcyhn

bu cümle kağıtlar onda mı anlamına gelir. Belirli bir kağıttan bahsettiğimiz için

4 yıl önce

receptoklu

evet. bende neden "does she have paper " kabul edilmedigini anlamadım

4 yıl önce

-elvira-

Merhaba, burada neden "has" kullanmıyoruz??

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şuradaki açıklamalara bakabilirsiniz: http://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

-elvira-

teşekkürler

4 yıl önce

bekirsoyda

The paper neden olmuyor çünkü kagit i eki aliyor

4 yıl önce

theMan07

Has she got the paper bu cevap yanlış mı arkadaşlar

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.