Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Onun kağıdı var mı?"

Translation:Does she have paper?

0
4 years ago

8 Comments


Chotanak

Does he have the paper olamaz mi?

3
Reply4 years ago

altugcyhn

bu cümle kağıtlar onda mı anlamına gelir. Belirli bir kağıttan bahsettiğimiz için

3
Reply4 years ago

receptoklu

evet. bende neden "does she have paper " kabul edilmedigini anlamadım

2
Reply4 years ago

-elvira-

Merhaba, burada neden "has" kullanmıyoruz??

1
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şuradaki açıklamalara bakabilirsiniz: http://www.duolingo.com/comment/1430000

4
Reply4 years ago

-elvira-

teşekkürler

0
Reply4 years ago

bekirsoyda

The paper neden olmuyor çünkü kagit i eki aliyor

0
Reply3 years ago

theMan07

Has she got the paper bu cevap yanlış mı arkadaşlar

0
Reply3 years ago