1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "MIlye van a gyerekünknek?"

"MIlye van a gyerekünknek?"

Fordítás:What does our child have?

January 30, 2014

5 hozzászólás


XtraP

Nem tudom, hogy hol jelentsem be a hibákat, bocs.

A magyar nyelvben a magyar mondat első szava helyesen: "Mije". A "Milye" nagyon csúnya hiba.


kolozsia

igen; amikor ellenőrzöl megjelenik a "hiba bejelentése" gomd


TriforceGamr

Az nem jó hogy what our child has got? Ha nem jó, mi a hiba benne? Válaszokat kérnék... answers, please


TommyAngel4

Ezt total nem ertem... Miert kell ide does? A What have is our child? Miert nem jo?


yallax

have+tárgyeset. ha pedig a kérdőszó tárgyesetben van (mit-kit), kell a does. a has got kivétel, mert nem rendesen használjuk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés